معاون آموزشی دانشگاه پیام نور خبر داد:

راه‌اندازی دوره‌های دکترای دانشگاه در 4 کشور خارجی

دکتر عبدالله معتمدی معاون آموزشی و سنجش دانشگاه پیام نور با بیان اینکه از سال آینده دوره‌های دکترای دانشگاه در 4 کشور خارجی برگزار خواهد شد، گفت: امسال بیش از100 نفر از دستیاران علمی و مربیان دانشگاه در دوره دکترا پذیرش می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۴۲۴۶

معاون آموزشی و سنجش دانشگاه پیام نور در گفتگو با ایسنا ، در حاشیه چهارمین گردهمایی معاونین آموزشی دانشگاه‌های پیام نور در شهرکرد با بیان اینکه دانشگاه پیام نور آمادگی دارد از میان فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد دستیارعلمی پذیرش کند، گفت: در سال گذشته100 نفر از دستیاران علمی وارد دوره دکترا شدند و در سال جاری نیز آمادگی پذیرش بیش از100 نفر از دستیاران علمی و مربیان در دوره دکترا را داریم.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون دکترای دانشگاه تا 14ماه بوده است، خاطر نشان کرد: تا کنون 3 هزارنفر از متقاضیان موفق به ثبت‌نام در این آزمون شده‌اند.

معاون آموزشی و سنجش دانشگاه پیام نور با بیان اینکه به منظور ارتقای سطح علمی مربیان و دستیاران علمی سهمیه ویژه‌ای برای ادامه تحصیل این دسته از افراد در دوره های دکترا پیش بینی شده است، ابراز امیدواری کرد که با بهبود وضعیت علمی و اصلاح آن از وضعیت مطلوبی در هرم هیات علمی دانشگاه برخوردار شویم.

معتمدی تصریح کرد: تاکنون موفق به برگزاری دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد در60 کشور دنیا شده‌ایم و آمادگی داریم با انجام پیگیریها و برنامه‌ریزیهای لازم بتوانیم تا سال آینده در چهار کشور دبی، هندوستان، مالزی و افغانستان دوره دکترا راه‌اندازی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها