جام‌جم: برگزاری تورنمنت بین‌المللی واترپلو و مسابقه‌های جایزه بزرگ شنا از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گرامیداشت سی‌امین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر است. تورنمنت بین‌المللی واترپلو در دهه دوم اسفند با حضور چند تیم مطرح اروپایی و آسیایی در تهران برگزار می‌شود. همچنین نخستین دوره مسابقه‌های جایزه بزرگ شنا با حضور 200 شناگر از 18 تا 23 اسفند در استخر آزادی تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۲۴۸۳

کیش، میزبان لیگ برتر تیراندازی با کمان زنان

جام‌جم: نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیراندازی با کمان زنان در رشته‌های ریکرو و کامپوند با حضور 9 تیم در جزیره کیش برگزار می‌شود.

همایش دوچرخه‌سواری برای خبرنگاران

جام‌جم: در آستانه دهه مبارک فجر همایش دوچرخه‌سواری ویژه خبرنگاران در پارک چیتگر تهران برگزار می‌شود. این همایش از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در 2 گروه خبرنگاران مرد و خبرنگاران زن صبح روز پنجشنبه این هفته   انجام خواهد شد و جوایز ارزنده‌ای به نفرات اول تا سوم هر گروه به صورت جداگانه اهدا می‌شود.

قهرمانان 4 فرم تالو مشخص شدند

جام‌جم: در نخستین روز از مسابقه‌های ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسال آقایان که با حضور 310 ورزشکار بخش تالو در سالن شهید حیدریان شهرستان قم برگزار شد، در فرم چانگ چوان احسان پیغمبری (خراسان رضوی)‌، فرم نان چوان فرشاد عربی (خوزستان)‌، فرم تای چی چوان جواد بخشی (خراسان رضوی)‌ و فرم جی ین شوا علیرضا لک (خراسان جنوبی)‌ به مقام نخست رسیدند.

لیگ حذفی واترپلو در یک چهارم نهایی

جام‌جم: مرحله یک چهارم نهایی نخستین دوره مسابقه‌های جام حذفی واترپلوی باشگاه‌های کشور امروز با انجام 4 دیدار در تهران پیگیری می‌شود تا چهره تیم‌های صعودکننده به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال

جام جم: هفته‌ نخست از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال، پس از یک تعطیلی 7 روزه با برگزاری 6  دیدار پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین بازی امروز، تیم دانشگاه آزاد در تهران روز سختی را مقابل پتروشیمی بندرامام که قهرمان نیم فصل اول است، خواهد داشت. در دیگر بازی‌ها شهرداری گرگان به مصاف تیم آرارات می‌رود. صبامهر در سنندج برابر تیم تراکتورسازی کردستان قرار می‌گیرد. مهرام در مشهد بازی نسبتا راحتی مقابل هیات بسکتبال خواهد داشت. بیم مازندران در خانه از تیم با انگیزه هیات بسکتبال شهرکرد پذیرایی می‌کند و تیم بسکتبال ذوب‌آهن هم با سفر به لنگرود مقابل تیم این شهر به میدان می‌رود.تمامی بازی‌های امروز به طور همزمان از ساعت 16 آغاز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها