گروه حوادث: زن معتادی که پس از آشنایی با مردی، وی را به دلایلی نامعلوم به قتل رسانده و تحت تعقیب بود، در زندان شناسایی شد. سرهنگ سعید لیراوی، معاون اداره جرایم جنایی آگاهی تهران با اشاره به خبرشناسایی و دستگیری یک زن متهم به قتل در زندان اوین به «جام‌جم» گفت: ماجرای این حادثه ساعت 10 روز 28 تیر ماه امسال پس از تماس یکی از اهالی خیابان بهارستان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110تهران مبنی بر کشف جسد مردی جوان در یک ساختمان مخروبه فاش شد.
کد خبر: ۲۲۶۲۱۵

پس از این تماس، کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران با عزیمت به محل حادثه، در بررسی ساختمان مخروبه با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که براثر اصابت جسمی سخت به سرش به قتل رسیده بود.

با گزارش موضوع به بازپرس شاملو، کشیک ویژه قتل دادسرای جنایی تهران و هماهنگی قضایی با وی، جسد مقتول برای فاش شدن هویت و علت اصلی مرگ، به پزشکی قانونی انتقال یافت.

ردپای یک زن در قتل مرد جوان

کارآگاهان جنایی برای مشخص شدن هویت مقتول به تحقیق از اهالی محل حادثه پرداختند که معلوم شد مرد کشته شده، امین (30 ساله) و کارگر یک شرکت تولیدی پوشاک بوده و از چندی پیش با زن جوانی به نام دنیا (29 ساله) آشنا شده و ارتباط پنهانی داشته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، دنیا به عنوان تنها مظنون به قتل پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و جستجوها برای یافتن وی ادامه یافت، اما این تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند.

شناسایی قاتل فراری پس از 6 ماه در زندان

سرهنگ لیراوی ادامه داد: کارآگاهان جنایی که احتمال می‌دادند دنیا، متهم سابقه‌دار باشد، به بررسی سوابق کیفری متهمان زن پرداختند تا این که هفته گذشته پی بردند، زنی با مشخصات دنیا  مظنون به قتل  2 ماه قبل به اتهام حمل و استعمال موادمخدر دستگیر شده و در زندان اوین به سر می‌برد. پس از شناسایی این متهم در زندان، وی به اداره آگاهی تهران منتقل و از سوی کارآگاهان اداره 10 بازجویی شد.

دنیا ‌- متهم پرونده - در بازجویی راز قتل امین  مقتول پرونده  را فاش کرد.

اعتراف به قتل

دنیا  ‌زن متهم به قتل  در اظهارتش گفت:‌ 10 سال پیش از شوهرم جدا شدم و پس از مدتی فرزندم را به خانواده‌ام سپردم و برای ادامه زندگی به تهران آمدم و پس از آشنایی با افراد خلافکار، با آنها همکاری می‌کردم تا هزینه زندگی‌ام را تامین کنم.

به این ترتیب، ارتباط با این افراد باعث شد، معتاد شوم و وابستگی‌ام برای همکاری با آنها بیشتر شد.

متهم به قتل ادامه داد: در منجلاب اعتیاد گرفتار شده بودم و نمی‌توانستم نزد خانواده‌ام باز گردم. بناچار به زندگی تلخم ادامه دادم تا پس از جستجوی فراوان در یک شرکت تولیدی پوشاک کاری پیدا کردم و در این محل با امین (مقتول) آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت.

روز حادثه برای دیدن امین (مقتول) به محل حادثه  ساختمان مخروبه  در بهارستان رفتم، که میان ما مشاجره در گرفت و عصبانی شدم و با یک قطعه آجر، ضربه‌ای به سر وی زدم و از ترس فرار کردم و به گمان این که اهالی محل او را نجات داده‌اند، دیگر به محل حادثه بازنگشتم و پس از چند روز محل کارم را ترک کردم تا این که 2 ماه پیش به اتهام حمل و استعمال موادمخدر در یکی از خیابان‌های تهران دستگیر و زندانی شدم. عذاب وجدان یک لحظه رهایم نمی‌کرد و می‌دانستم که بزودی این راز پنهان فاش می‌شود.

بنابر این گزارش، زن متهم به قتل با قرارقانونی از سوی بازپرس شاملو، رئیس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی درخصوص ابعاد مختلف پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها