با تمهیدات فراهم آمده، پرداخت مبلغ خرید به دارندگان پایانه‌های فروش شرکت تجارت الکترونیک پارسیان هم‌اکنون به صورت روزانه انجام می‌گیرد. به گزارش روابط عمومی بانک پارسیان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با بیان این که در سال گذشته 300 فروشگاه کالا و خدمات جدید با این شرکت قرارداد بسته‌اند، گفت: در حال حاضر تعداد فروشگاه‌های مجازی طرف قرارداد ما 790 فروشگاه است که تا پایان سال جاری به 1100 فروشگاه در سطح کشور افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۲۰۸۹۱۲
وی در ادامه افزود: تعداد انواع کارت‌های الکترونیکی صادره توسط بانک پارسیان  تا پایان سال گذشته 3 میلیون و 500 هزار کارت بوده که این رقم در مقطع کنونی به 4 میلیون و 88 هزار کارت رسیده و در نظراست که این تعداد تا پایان سال جاری حداقل به 5 میلیون کارت افزایش یابد. پورسعید در همین راستا افزود: به زودی برای تمامی دارندگان حساب‌های جاری، قرض‌الحسنه و کوتاه‌مدت بانک پارسیان کارت صادر خواهد شد.

پورسعید همچنین از طراحی و ارائه خدمات جدیدی همچون کارت هوشمند و کیف پول الکترونیک پارسیان در آینده بسیار نزدیک خبر داد و تصریح کرد که در طراحی این دو محصول نیز از فناوری بسیار پیشرفته و ایمن سود خواهیم برد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها