گروه جامعه:‌ به گفته جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، در جهت اهداف دولت الکترونیک، رانندگان می‌‌توانند جرایم تخلفات رانندگی را از طریق تلفنبانک، اینترنت یا خودپرداز بدون مراجعه به بانک پرداخت کنند. سردار هادیان‌فر در گفتگو با فارس ضمن اشاره به فراهم شدن امکان پرداخت الکترونیکی جرایم و تخلفات رانندگی گفت: رانندگان می‌توانند تمامی خلافی‌های خود را از طریق سیستم خودپرداز‌ ATM و بدون مراجعه حضوری به بانک پرداخت کنند.
کد خبر: ۲۰۳۶۰۸

وی ادامه داد: برای پرداخت جرایم رانندگی از طریق تلفنبانک متقاضیان با شماره تلفن 2784021 ‌تماس بگیرند و با وارد کردن شناسه پرداخت که در پرینت تخلفات درج می‌شود، اقدام به پرداخت جرایم رانندگی کنند.

سردار هادیان‌فر ادامه داد: برای پرداخت جرایم رانندگی از طریق اینترنت نیز متقاضیان به سایت بانک ملی به نشانی
WWW.BMI.IR مراجعه و اقدام به پرداخت جرایم معوقه کنند. وی ‌با اشاره به رفع مشکلات اجرائیات در سیستم راهنمایی و رانندگی ‌گفت: هم‌اکنون اجرائیات دارای سیستم هوشمند و به‌روز است که این سیستم قادر به شناسایی اطلاعات غلط بوده و از ورود این اطلاعات به سیستم جلوگیری می‌کند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جرایم رانندگی از طریق پیام کوتاه با شماره 3000515 و با وارد کردن VI‌N خود که پشت کارت آن درج شده، به صورت آنلاین قابل دریافت است.

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی رسیدگی به شکایات اجرائیات در دفاتر پلیس+10‌ در تهران گفت: از هفته ناجا، این طرح به صورت کامل در تهران اجرا می‌شود و سپس در مراکز استان‌ها و سایر شهرستان‌ها گسترش خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها