گروه حوادث: مامور قلابی که به بهانه استخدام در یک شرکت صوتی تصویری دختر جوانی را فریب داده و پس از کلاهبرداری میلیونی متواری شده بود، در یکی از محله‌های اسلامشهر دستگیر شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، دختر جوانی به شعبه یکم بازپرسی دادسرای اسلامشهر مراجعه و از مامور قلابی به اتهام کلاهبرداری میلیونی شکایت کرد.
کد خبر: ۲۰۰۸۵۰

دختر جوان در تشریح ماجرا به بازپرس آذرپور گفت: 3 ماه قبل که از منزل دوستم در یکی از محله‌های اسلامشهر برمی‌گشتم، سوار خودروی پرایدی شدم و راننده در میانه راه، شروع به صحبت کرد. او با معرفی خودش به عنوان افسر یکی از اداره‌های پلیس، از وضعیت زندگی‌ام پرسید و وقتی فهمید در جستجوی کار هستم، عنوان کرد به خاطر موقعیت کاری‌اش، با افراد بسیار آشنایی دارد و می‌تواند یک ماهه کار مناسبی برایم در یکی از شرکت‌های صوتی  تصویری پیدا ‌کند.

با شنیدن حرف‌های این فرد که خود را نیما معرفی کرده بود، خوشحال شدم و او پس از گرفتن شماره تلفن همراهم، مرا تا حوالی منزلمان رساند.

کلاهبرداری مامور قلابی‌

یک هفته بعد، نیما با من تماس گرفت و عنوان کرد مقدمات کارم فراهم شده و باید مبلغی به وی پرداخت کنم و من قبول کردم و طی قرار ملاقاتی، 700 هزار تومان به او پرداختم.

پس از این دیدار، تماس‌های تلفنی‌امان بیشتر شد و هرازگاهی با هم بیرون می‌رفتیم، افسر جوان با حرف‌هایش مرا فریب داد و طی چند مرحله، 3 میلیون تومان همراه 3 گوشی تلفن همراه از من کلاهبرداری کرد و یکباره ناپدید شد.

برای این که خانواده‌ام، مرا بازخواست نکنند، به منزل یکی از اقوام رفتم و چند روزی پیش آنها بودم که سرانجام خانواده‌ام متوجه ماجرا شدند. وقتی نیما را در جریان گذاشتم، او گفت اگر از او شکایت کنم، اعضای خانواده‌ام را دستگیر و روانه زندان می‌کند و یکباره تلفن وی قطع شد.

پس از شکایت دختر جوان، ماموران اداره آگاهی اسلامشهر با اطلاعاتی که از شاکی به دست آوردند، با چهره‌نگاری رایانه‌ای از مرد کلاهبردار، جستجو برای یافتن او آغاز شد و ماموران پی بردند افسری با مشخصات مرد کلاهبردار در مراکز پلیس مشغول به کار نیست و مرد شیاد، مامور قلابی بوده است. تحقیقات پلیسی در این خصوص ادامه داشت تا این که چند روز پیش، مامور قلابی در یکی از محله‌های اسلامشهر شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی به جرم خود اعتراف کرد.

اعتراف پلیس قلابی به کلاهبرداری‌

نیما ‌ مامور قلابی  در اظهاراتش به پلیس گفت: وقتی در خیابان با خودرویم در حال پرسه زدن بودم، با این دختر جوان (شاکی) در خیابان روبه رو شدم و او را به عنوان مسافر سوار کردم و وقتی فهمیدم در جستجوی کار است، خودم را افسر پلیس معرفی و اعتمادش را جلب کردم و به بهانه استخدام او در شرکتی، 3 میلیون تومان از او کلاهبرداری کردم و متواری شدم.

بنابر این گزارش، مرد شیاد با قرارقانونی از سوی بازپرس شعبه یکم دادسرای عمومی و انقلاب دادسرای اسلامشهر روانه زندان شد. افرادی که در دام این مرد شیاد گرفتار شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دادسرای اسلامشهر، از وی  شکایت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها