فارس: دادستان کل کشور طی دستوری خطاب به دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: دستگاه قضایی با توهین کنندگان به ساحت مراجع تقلید برخورد می‌کند. در دستور دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران آمده است: اصحاب قلم، اندیشه و بیان باید با التزام به قداست قلم، حافظ حریم مرجعیت باشند .
کد خبر: ۲۰۰۸۴۲

کروبی: تصمیم‌گیری برایم مشکل است

مهر: مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به تصمیم شورای مرکزی تشکل متبوعش مبنی بر معرفی وی به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات دهم ریاست جمهوری گفت: تصمیم‌گیری درخصوص آمدن یا نیامدن در عرصه انتخابات برای من واقعا سخت و مشکل است.

17 شهریور نه یک روز، بلکه یک تاریخ است‌

جام جم: نیروی مقاومت بسیج با صدور اطلاعیه‌ای فرارسیدن هفدهم شهریور را گرامی داشت. نیروی مقاومت بسیج در این اطلاعیه ضمن تکریم مقام شهیدان انقلاب اسلامی، آورده است: 17 شهریور نقطه عطفی بر اوجگیری نهضت 15 خرداد 1342 به رهبری امام راحل بود و این روز باید در حافظه تاریخی ملت ایران بماند و ضروری است که از تحریف آن جلوگیری شود.در ادامه این اطلاعیه آمده است:

17 شهریور نه یک روز، بلکه یک تاریخ است و با این‌که در روز هفدهم شهریور عده زیادی از مردم توسط دژخیمان رژیم شاه به شهادت رسیدند، اما این حادثه نقطه عطفی جهت افزایش خشم و اعتراض عمومی مردم و رسوایی بیش از پیش رژیم شد و در تاریخ ننگین ستمشاهی به عنوان جمعه سیاه و جمعه خونین برای همیشه باقی ماند.

آغاز ساخت زیردریایی‌های سنگین در ایران

فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: طراحی و ساخت زیردریایی با تناژ بیش از 1000 تن در کشور آغاز شده و بخوبی پیش می‌رود.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش  با اشاره به افتتاح خط تولید زیردریایی‌های نیمه‌سنگین ایرانی با نام قائم گفت: این شناورهای زیرسطحی مجهز به سامانه‌های پیشرفته دفاعی همچون اژدرهای پرقدرت و مین‌های دریایی هستند و می‌توانند انواع عملیات‌های آفندی و پدافندی را با بالاترین درصد موفقیت به اجرا گذارند.

عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی‌ از احتمال حمله نظامی به ایران‌

ایسنا: رئیس رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن که رئیس‌جمهور فرانسه نسبت به حمله احتمالی این رژیم به تاسیسات هسته‌ای ایران هشدار داد، گفت که برنامه هسته‌ای ایران نیازمند یک واکنش سیاسی است، نه نظامی.  شیمون پرزگزینه‌ نظامی در برخورد با ایران را  اشتباه خواند و گفت: تا زمانی که احتمال اقدامات اقتصادی و سیاسی وجود دارد، بهتر است از آنها استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها