روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به انتشار خبر گشایش بخش منافع آمریکا در ایران به نقل از یک مقام بلندپایه واشنگتن نوشت، کاخ سفید در نظر دارد اواخر ماه جاری میلادی (اوایل شهریور)‌ افتتاح دفتر حافظ منافع آمریکا را در تهران اعلام کند. این روزنامه همچنین به تلاش‌های آمریکا برای منصرف کردن رژیم صهیونیستی از حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران اشاره کرد و نوشت: اقدامات محتاطانه دولت بوش در ارتباط با گزینه‌های نظامی از تلاش‌های اخیر واشنگتن روشن است.
کد خبر: ۱۹۲۸۱۱

موج جدید تغییرات در وزارت امور خارجه

خبرگزاری مهر در خبرهای ویژه خود، از موج جدید تغییرات در دستگاه دیپلماسی کشور خبر داده است.

براساس این گزارش، طی جدیدترین تصمیمات، میرابوطالبی به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاریس منصوب خواهد شد. همچنین در چارچوب این تغییرات، علیرضا شیخ عطار به عنوان سفیر جدید ایران در آلمان منصوب می‌شود.

در عین حال از مهدی آخوندزاده که پیش از این قرار بود سخنگوی دستگاه سیاست خارجی شود به عنوان گزینه احتمالی پست معاون آسیا و اقیانوسیه وزیر خارجه نام برده می‌شود.

فعالیت 11 فرقه نوظهور نزدیک پایتخت‌

یک مقام مسوول در یکی از استان‌های نزدیک به پایتخت، از فعالیت 11 فرقه نوظهور در این استان خبر داد و اعلام کرد با برخی از این فرقه‌ها سال گذشته برخورد شد که مجبور شدند مرکز فعالیت‌های خود را به خارج از استان منتقل کنند.

به گزارش مهر، برخی فرقه‌ها دین‌زدایی را محور فعالیت‌های خود قرار داده‌اند، ولی با عنوان‌های دیگر فعالیت می‌کنند.

«شهروند امروز» بوی توقیف گرفت‌

برنانیوز گزارش کرد: درحالی‌که انتشار و تبلیغ فعالیت تشکل‌ها و سازمان‌های معاند از جمله سازمان مجاهدین خلق، سلطنت‌طلبان و فراریان از کشور در مطبوعات ممنوع است، شنیده‌ها حاکی است پرونده تخلفات از این دست شهروند امروز در دستور کار برخی اعضای هیات نظارت بر مطبوعات قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، هفته‌نامه «شهروند امروز» که همچنان بدون مدیر مسوول و معرفی آن به هیات نظارت بر مطبوعات منتشر می‌شود، در تازه‌ترین شماره خود به تبلیغ استثنایی و ویژه از گروهک تروریستی منافقین پرداخت.

انتشار این مطالب با توجه به سابقه انتشار مطالب حاشیه‌دار دیگر در این نشریه، برخی محافل را به واکنش واداشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها