بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان مجموعه تلویزیونی «مدرس»

خسرو شکیبایی مدتی در خانه من زندگی کرد

با ساخت یک سریال تازه‌

«یلدا» کارخانه ورشکسته را راه‌اندازی می‌کند

‌«یلدا» عنوان سریالی است که بزودی کار تصویربرداری آن در سیمای مرکز لرستان آغاز می‌شود. این سریال که در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای آماده خواهد شد توسط مسعود رشیدی کارگردانی می‌شود و در آن بازیگرانی چون هوشنگ توکلی، ساوه سماک‌باشی، افسانه ناصری، پریسا گلدوست، بهزاد رحیم‌خانی، فریبا نادری، ناصر جودکی، رضا دولتیان، مریم فزون‌خواه، محمد یگانه، فریبا ترکاشوند حجت علیپور و ... به ایفای نقش می‌پردازند.
کد خبر: ۱۸۶۴۲۲
فیلمنامه یلدا را حسن مشکلاتی نوشته و در آن داستان دختری روایت می‌شود که به کمک پدر بزرگش سعی می‌کند کارخانه تعطیل  شده‌ای را مجددا راه‌اندازی کند. او که روحیه کاملا متفاوتی با دیگران دارد تلاش می‌کند افکارش را به هر نحو ممکن پیاده کند اما خیلی زود مشکلات ریز و درشت در برابرش قد علم می‌کند و همین موضوع باعث بروز ماجراهای مختلفی برای او و پدر بزرگش می‌شود.

به گفته افشین زمانی ، تهیه‌کننده این اثر تلاش شده آثار باستانی لرستان مثل قلعه فلک الا‌فلاک، پل زابل، پل ساسانی خرم‌آباد، سنگ نوشته‌های ساسانی، آبشار یشه، آبشار گریت، پاساژ قدیمی طلافروشان خرم‌آباد، مزرعه پرورش اسب، سدهای در حال ساخت استان لرستان و سایر جاذبه‌های گردشگری باستانی استان در این کار دیده شوند.

تصویربرداری این سریال از 20 تیر ماه جاری در لوکیشن‌هایی در تهران آغاز و در ادامه در لوکیشن‌هایی در لرستان ادامه پیدا خواهد کرد. با پیش‌بینی انجام شده کارتصویربرداری حدود 2 ماه به طول خواهد انجامید.

در ساخت این سریال که قرار است از شبکه یک سیما نیز پخش شود بابک شعاعی (طراح گریم)، محمد محمدی (طراح صحنه و لباس)، مجید بلوری (صدابردار) و علی یاور (مدیرتولید و برنامه‌ریز) همکاری خواهند کرد.

مسعود رشیدی پیشتر‌ آثاری چون روزگار وصل، جدال با سرنوشت، فرمان، قلب یخی، باران بهاری و گلریزان را برای شبکه‌های مختلف سیما جلوی دوربین برده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها