داداشی، محمدنژاد، تاتاری و معصومی حریفان خود را شناختند

نمایندگان چهار وزن دوم تیم ملی کشتی آزاد ایران حریفان خود در مسابقات قهرمانی آسیا را شناختند.
کد خبر: ۱۶۵۰۱۸

به گزارش فارس ، در وزن 55 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر از قرقیزستان، تایوان، سوریه، کره جنوبی، مغولستان، تایلند، ایران، هند، کره شمالی، چین، قزاقستان و ژاپن حضور دارند، تقی داداشی در دور اول با کشتی‌گیری از هند و در دور دوم با برنده کشتی‌گیران مغولستان و تایلند مسابقه می‌دهد.

در وزن 66 کیلوگرم که 16 کشتی‌گیر از کره‌ شمالی، تاجیکستان، ایران، ژاپن، قطر، تایپه، تایلند، سوریه، چین، ازبکستان، قزاقستان، ویتنام، کره جنوبی، قرقیزستان، هند و مغولستان حضور دارند و حمید محمدنژاد در دور اول با کشتی‌گیر ژاپنی و در دور دوم با برنده کره شمالی و تاجیکستان مسابقه می‌دهد.

در وزن 84 کیلوگرم که 10 کشتی‌گیر از قطر، ژاپن، مغولستان، ازبکستان، تاجیکستان، کره جنوبی، چین تایپه، چین، قزاقستان و ایران حضور دارند، حامد تاتاری در دور اول با کشتی‌گیر قزاق و سپس در دور دوم با کشتی‌گیران چین و تایوان مسابقه می‌دهد.

در وزن 120 کیلوگرم که 8 کشتی‌گیر از ژاپن، مغولستان، کره جنوبی، قزاقستان، ازبکستان، ایران، هند و چین حضور دارند، فردین معصومی در دور اول با کالاگوف از ازبکستان و در دور دوم با برنده کشتی گیران هند و چین مسابقه می‌دهد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها