پاکسازی تبلیغات انتخاباتی پایتخت امروز تمام می‌ شود

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: کار پاکسازی دیوارها و سیمای شهر تهران از تبلیغات انتخاباتی امشب به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۱۶۴۴۶۷

محمد عیدیان روز شنبه در گفتگو با ایرنا افزود: ازساعت 24 شب گذشته کار پاکسازی تبلیغات انتخاباتی مجلس هشتم شورای اسلامی و میاندوره‌ای خبرگان رهبری در 22 منطقه تهران آغاز شد.

وی با اشاره به فعالیت 15هزار کارگر خدمات شهری دربخش پاکسازی سیمای شهری، خاطرنشان کرد: بخشی از این نیروها در مناطق شهرداری تهران برای نظافت و پاکسازی تبلیغات خاص انتخاباتی فعال شده‌اند.

قائم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: انتخابات مجلس هشتم یکی از سالم‌ترین انتخابات در بحث تبلیغات نامزدها و گروههای سیاسی بود و کمترین تخلفات تبلیغاتی را در شهر شاهد بودیم.

عیدیان ادامه داد: خوشبختانه سیمای شهر تهران از حجم عظیم تبلیغات انتخاباتی که در دوره‌های قبل رخ می‌داد مصون ماند و این مساله بسیاری از فعالیت‌های شهرداری را دراین بخش محدود کرد.

وی با قدردانی از گروههای سیاسی و نامزدهای انتخاباتی مجلس از رعایت ضوابط تبلیغاتی، افزود: شهرداری تهران حدود 48هزار مترمربع فضای تبلیغاتی ویژه انتخابات اختصاص داده بود که بیش از 90درصد تبلیغات نامزدها در این فضاها انجام شد.

قایم مقام معاون خدمات شهری شهرداری تهران یادآور شد: شهرداری تهران درقالب طرح استقبال از بهار خدمات ویژه برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته بود که به طور کامل انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها