ظرف ساعات آینده صورت می‌گیرد

اعلام رسمی نتایج انتخابات مجلس در همه شهرها بجز تهران

علیرضا افشار رئیس ستاد انتخابات کشور امروز شنبه گفت: نتایج آرای به تدریج در حال ارائه شدن است و به غیر از تهران نتایج آرای تمامی شهرها تا پایان امشب اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۴۴۴۴

وی افزود: از 172 حوزه یک نماینده‌ای کشور، نتایج 51 حوزه را تاکنون دریافت کردیم و در اختیار مردم قرار دادیم و فکر می‌کنم تا پایان امشب بتوانیم به جز تهران تقریباً نتایج تمامی شهرها را اعلام کنیم.

افشار افزود: 22 حوزه هم دو نماینده‌ای و بقیه هم یعنی 13 حوزه انتخابیه وجود دارد که نمایندگان آنها از سه نفر به بالا است.

به گزارش فارس ، رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 9 حوزه انتخابیه تاکنون به دور دوم کشیدند، اظهار داشت: در واقع 18 نامزد انتخاباتی در این 9 حوزه به دور دوم کشیده شدند.

وی با بیان اینکه گزارشات خوبی از وضعیت آرامش و امنیت در سراسر کشور داریم، گفت: با توجه به اینکه فضای اخلاقی انتخاباتی به خوبی ترسیم و تبلیغ شد، لذا تأثیر خوبی گذاشت و به اذعان همه کارشناسان از نظر آرامش و امنیت برگزاری انتخابات این دوره کم سابقه بوده و به خوبی برگزار شده است.

رئیس ستا انتخابات کشور ابراز امیدواری کرد که تا پایان اعلام نتایج این وضعیت ادامه داشته باشد.

افشار در بخش دیگری از سخنان خود به حضور پرشکوه و حماسی مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: این حضور موجب شد پاسخ دندان‌شکنی به سوی دشمنان و کسانی که تبلیغات سوئی علیه ایران در فرایند انتخابات داشتند،‌داده شود.

وی ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات گفت: مردم حضور بسیار باشکوهی داشتند و من از یکایک آنها تشکر می‌کنم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها