انتخابات فرصت ساز و تحول ساز است

جمعه 24اسفند ماه زمانی است که ساعت انتخابات زنگ می زند و تا آن زمان یک روز دیگر بیشتر فاصله نداریم . سیدصادق محصولی مشاور ارشد رئیس جمهور معتقد است انتخابات در هر مقطعی از کشورمان فرصت ساز و تحول ساز بوده و مردم کشورمان همواره به انتخابات و شرکت در آن توجه و تاکید داشته اند. به اعتقاد مشاور ارشد رئیس جمهور زمانی که ساعت انتخابات مجلس هشتم زنگ بزند برگی دیگر از کتاب پرافتخار مردم سالاری در ایران ورق می خورد و شاهد حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود.
کد خبر: ۱۶۴۳۱۱

ارزیابی شما از انتخابات روز جمعه چیست و حضور مردم را در انتخابات چگونه پیش بینی می کنید؟

در حال حاضر فضای بانشاط و خوبی در کشور فراهم آمده ، بخصوص از شهرستان ها و استان های سراسر کشورخبر می رسد که زمینه حضور مردم در انتخابات کاملا فراهم است . البته این فضا فقط مختص به شرایط امروز نیست و در همه ادوار انتخاباتی ما شاهد حضور گسترده و با نشاط مردم در انتخابات بوده ایم . دلیل آن هم روشن است ،ملت ایران این نظام را از آن خود می داند و نسبت به آن احساس مسوولیت می کند.

از مجلس هشتم چه انتظاراتی دارید؟

مهم ترین انتظار این است که پا در مسیری بگذارد و در راهی حرکت کند که قانون تعیین کرده است . الحمدلله مسیر حرکت کشور در سند چشم انداز 20ساله و برنامه چهارم مشخص است ، قانون اساسی نیز تکالیف و وظایف قوه مقننه را به صراحت تبیین کرده است.

آیا انتظار ندارید که مجلس هشتم با دولت هماهنگ باشد؟

هماهنگی قوای سه گانه باید در جهت خدمتگزاری بیشتر به مردم باشد. به هر حال کارهای زمین مانده در کشور زیاد است و انجام این امور جز با هماهنگی و همدلی مجلس و دولت امکان پذیر نیست.

ارزیابی شما از عملکرد مجلس هفتم چیست؟

مجلس هفتم نکات مثبت زیادی داشت و دغدغه خدمت به مردم در این مجلس و در بین نمایندگان وجود دارد. اما کارهایی هست و حوزه هایی وجود دارد که مجلس هفتم کمتر فرصت کرده به آن بپردازد. به هر حال امیدواریم که مجلس هشتم تکمیل کننده اقدامات و کارهایی باشد که در گذشته و در مجالس قبلی ناتمام مانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها