سخنگوی انجمن روز نامه نگاران مسلمان:

شاخص نمایندگان اصلح، کارآمدی و اصولگرایی در عمل و اندیشه است‌

گروه سیاسی: سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، کارآمدی، تدین، دردآشنایی، فهم دقیق مختصات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه، شجاعت و مردمداری و اصولگرایی در عمل و اندیشه را از شاخص‌های نامزد اصلح دانست. بیژن مقدم که در آخرین جلسه هیات‌مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در سال 86 سخن می‌گفت با اشاره به انتخابات 24 اسفند، گفت: انتظار می‌رود با فضای موجود، شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.
کد خبر: ۱۶۴۲۹۸

سخنگوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با اشاره به برخی مواضع و تحلیل‌هایی که این روزها ارائه می‌شود، گفت: عده‌ای که قبلا با مبانی نظام و انقلاب و ارزش‌های حاکم بر آن سر ستیز دارند و نقش بلندگوی دشمنان ملت را در داخل بازی می‌کنند به دلیل روحیه نفاق یا به دلیل عدم شجاعت در افکار خود از سویی انتخابات را فرمایشی، غیررقابتی و ناعادلانه می‌خوانند و از سوی دیگر آشکار و پنهان در آن مشارکت فعال دارند.

مقدم با اشاره به سخنان مجید مجیدی  کار گردان سینما  در  نقد هتاکان به  پیامبر  اکرم (ص ) گفت : باید مجیدی را به خاطر شجاعتش ستود  چرا که  برخی می خواهند عر صه هنر را   به گونه ای بیا رایند  که سخنی از دین ، تعهد  و غیرت در آن  نباشد و این  آقای مجیدی بود که چنین  باور تحمیل شده ای را شکست .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها