رهبر معظم انقلاب:

انتخابات، مانند لیله القدر سرنوشت ساز است

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هنگام انداختن آرایشان در صندوق مستقر در حسینیه امام خمینی (ره) روز 24 اسفند را برای کشور و ملت روز و لحظه‌ای حساس و سرنوشت ساز عنوان کردند و فرمودند: اگر بخواهیم انتخابات را تشبیه کنیم، مانند لیله القدر سرنوشت ساز است.
کد خبر: ۱۶۴۱۹۳

 به گزارش ایرنا ، مقام معظم رهبری فرمودند: بعضی از ایام زندگی انسان خصوصیت این را دارد که سرنوشت بخش عمده‌ای از زندگی یا بخشی از زندگی را تعیین می‌کند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند : هنگام انتخابات برای یک ملت برهه ای و دوره‌ای سرنوشت ساز است که من شخصا این مقطع را قدر می‌دانم و توصیه می کنم مردم هم آن را قدر بدانند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای به مردم توصیه کردند که با رای و اراده، همت و خواست ، تکلیف تقنین در چهار سال آینده را روشن کنند.

ایشان همچنین به مردم توصیه کردند که نگذارند این کار مهم برای آخر وقت گذاشته شود و اول وقت بیایند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: بهترین کارها، کاری است که به هنگام انجام شود. امکان دارد برای انسان عارضه یا کاری پیش آید یا دستپاچه شود.   اکنون که وقت زیاد است باید حضور یافت.

مقام معظم رهبری همچنین به ملت ایران توصیه کردند که از همه حق خود در انتخابات استفاده کنند.

ایشان تاکید کردند: مثلا در تهران که 30 نفر نماینده نیاز است اگر مردم 29 نفر را بنویسند در حقیقت از یک سی ام حق خود بهره نبرده اند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای بار دیگر تاکید کردند: مردم از همه حق خود استفاده کنند. مقام معظم رهبری برای ملت و دست اندرکاران برگزاری انتخابات آرزوی توفیق کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها