آمادگی صنایع و سرمایه‌داران ایتالیایی برای سرمایه‌گذاری در ایران‌

بیش از 200 نفر از صاحبان صنایع و سرمایه‌داران ایتالیایی در همایشی، آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در ایران و گسترش همکاری‌های تجاری و اقتصادی با ایران اعلام کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیران و صاحبان صنایع، بانکداران و سرمایه‌گذاران فعال ایتالیایی مقیم شهر مودنا در شمال این کشور در همایشی یکروزه در اتاق بازرگانی این شهر، بر علاقه‌مندی خود برای گسترش همکاری‌های تجاری، اقتصادی و صنعتی با ایران تاکید کردند.
کد خبر: ۱۶۳۷۴۷

البرتو مانتووانی، رئیس اتاق بازرگانی مودنا و روزاریو الساندرلو، رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا و ایران در سخنانی با اشاره به امکانات بالقوه اقتصادی ایران، قوانین و تسهیلات سرمایه‌گذاری برای شرکت‌های خارجی در ایران را برای حاضران تشریح کردند.

ظهره‌وند، سفیر ایران در ایتالیا نیز با تبیین سیاست‌های کلان اقتصادی اصل 44 قانون اساسی و تاثیر آن بر روند خصوصی‌سازی در ایران گفت: با اجرای سیاست‌های جدید دولت جمهوری اسلامی ایران، امکان فعالیت بخش خصوصی تقریبا در همه زمینه‌ها فراهم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا و ایران دراین‌باره گفت: ما به ایران نه‌تنها به عنوان یک شریک بزرگ اقتصادی بلکه به عنوان کشوری با جایگاهی برجسته در منطقه و صحنه بین‌المللی توجه داریم.

جانلوکا لوچانو، یکی از مدیران ارشد بانک ایتالیایی اوبای نیز گفت: سال‌هاست که فعالیت شرکت‌های ایتالیایی در ایران را حمایت می‌کنیم و با همه بانک‌های دولتی و خصوصی ایران همکاری بسیار خوب و نزدیک داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها