طرح مشترک امداد نوروزی گروه سایپا و ایران خودرو

نخستین بار طبق توافق مدیران عامل گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طرح مشترک امداد نوروزی این دو گروه خودروساز در سراسر کشور از فردا اجرا می شود.
کد خبر: ۱۶۳۴۴۶


به گزارش واحد مرکزی خبر ، مراسم طرح مشترک خدمات و امداد نوروزی سال 87 گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو با مشارکت بیش از 5 هزار واحد نمایندگی مجاز و امدادگر در تهران برگزار می شود.

پوستین دوز مدیر عامل امداد خودرو سایپا با اعلام این خبر افزود : در این طرح گروه سایپا و ایران خودرو برای ارائه خدمات مطلوب امدادی به مسافران نوروزی در سراسر کشور تعامل و همکاری گسترده ای دارند.

وی گفت : استقرار 43 واحد پایگاه شبانه روزی مشترک با تجهیزات کامل امدادی و همکاری مرکز پیام امداد شرکت های امداد خودرو سایپا و امداد خودرو ایران ، تامین قطعات امدادی مورد نیاز خودروهای دو گروه خودروساز در پایگاههای شبانه روزی ، حمل خودروهای نیاز به تعمیر مسافران نوروزی به پایگاههای امدادی و نمایندگیهای مجاز دو شرکت از موارد مهم همکاری بین دو گروه خودروساز است.

مدیر عامل امداد خودرو خاطر نشان کرد : به منظور ارائه خدمات مطلوب به خودروهای دو شرکت در سه ماه پایانی سال جاری امدادگران دو خودروساز در مراکز آموزش فنی سایپا و ایران خودرو آموزش های اولیه خدمات امدادی به خودروهای تولیدی دو گروه خودروساز را فرا گرفته اند .

پوستین دوز در خصوص ویژگیهای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا خاطر نشان کرد : این طرح به صورت عملیاتی از 27 اسفند تا 16 فروردین در جاده ها و محورهای کشور اجرا می شود و 660 دستگاه خودرو امدادی و 1350 امدادگر گروه سایپا در محورهای سراسر کشور مستقر خواهند شد.

به گفته وی : در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا 850 نماینده مجاز کشیک و 172 پایگاه شبانه روزی فعالیت دارند و همچنین 41 گروه کنترل و نظارت در طول اجرای طرح بر امدادگران و نمایندگیهای کشیک نظارت می کنند .

پوستین دوز مهمترین موارد اطلاع رسانی طرح امداد نوروزی را انتشار صدها هزار نقشه و برگه های راهنمای خدمات امدادی ، همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در زمینه اطلاع رسانی رانندگی سالم به هم میهنان و پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی و اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها