توصیه مهم بیمه مرکزی

هنگام سفر حتما بیمه شخص ثالث همراه داشته باشید

بیمه مرکزی ایران در آستانه سال نو از تمام دارندگان وسایل نقلیه موتوری خواست پیش از اقدام به مسافرت های نوروزی ، از داشتن بیمه نامه شخص ثالث با پوشش مناسب اطمینان حاصل کنند. به گزارش مهر، نوروز کهزادی ، رئیس کل بیمه مرکزی ایران به همه مسافران نوروزی توصیه کرد که بدون بیمه نامه شخص ثالث سفر نکنند و هنگام سفر، بیمه نامه شخص ثالث را همراه خود داشته باشند.
کد خبر: ۱۶۳۳۸۳

کهزادی همچنین با اشاره به تغییر نرخ دیه از اول فروردین هر سال ، از دارندگان بیمه نامه شخص ثالث دعوت کرد که با مراجعه به شرکت های بیمه ، پوشش بیمه نامه خود را برای سال 1387، متناسب با نرخ های رو به افزایش دیات تکمیل کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران اعلام کرد، همه شرکت های بیمه موظف به عرضه بیمه نامه هستند و از همه متقاضیان بیمه نامه خواست در صورت مواجه شدن با استنکاف بیمه گران ، آن را به بیمه مرکزی ایران گزارش کنند.

کهزادی با اشاره به قانون بیمه اجباری شخص ثالث گفت : طبق این قانون ، تمام دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی اعم از دارندگان موتورسیکلت و خودرو از سال 1348موظف شده اند مسوولیت خود را در برابر اشخاص ثالث بیمه کنند و بابت مدتی که بیمه نامه نداشته اند، به صنعت بیمه بدهکارند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت : براساس تسهیلات جدیدی که بیمه مرکزی ایران برای دارندگان وسایل نقلیه فراهم کرده است ، بانک قرض الحسنه مهر ایران از شنبه 11اسفند، مبالغ بدهی دارندگان وسایل نقلیه ، بابت بیمه نامه شخص ثالث را به طور قسطی دریافت می کند. فروش بیمه نامه شخص ثالث با اعتبار برای آینده در تمام شرکت های بیمه به صورت نقدی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها