کرمانشاهی ها برای ایرانیان دعوتنامه فرستادند

معاون فرهنگی و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : امسال با طرحی ابتکاری و با استفاده ازکارت دعوت از 150هزار خانوار ایرانی دعوت می کنیم که ایام نوروز را میهمان استان زیبا و تاریخی کرمانشاه باشند. به گزارش ایسنا، فهیمه روشن درخصوص نحوه تحویل این کارت ها گفت : در اجرای این طرح ، 750هزار عدد کارت دعوت در استان های مختلف کشور توزیع و پس از آن براساس قراردادی با اداره پست ، این کارت ها برای خانوارهای آن استان پست خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۳۲۰۷

 روشن افزود: روی جلد این کارت ها که در پاکت های خاصی قرار دارد استان کرمانشاه در قالب 48قطعه عکس از جاذبه های تاریخی ، گردشگری و صنایع دستی استان معرفی شده است . وی با بیان این که در داخل این کارت نیز علاوه بر متن دعوت ، توضیحی مختصر درباره استان آمده است . یادآور شد: در بخشی از کارت دو شماره تلفن از دفتر ستاد تسهیلات نوروزی استان نوشته شده که هموطنان می توانند به صورت شبانه روزی مشکلات احتمالی را به ستاد گزارش دهند.

روشن ضمن ارزشمند خواندن و موثر دانستن این حرکت ابتکاری فرهنگی تصریح کرد: قطعا هموطنان حتی در صورت عدم مسافرت به استان با مشاهده و مطالعه این کارت ، شناختی نسبی از استان کرمانشاه پیدا خواهند کرد.

معاون سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان در پایان با تاکید بر این که آشنایی تقریبا 600هزار نفر در سراسر کشور یکی از تاثیرات ارزشمند این اقدام است ، گفت : نزدیک به 8میلیون تومان برای اجرای این طرح ابتکاری هزینه شده است.

جشنواره رنگ ها و جلوه ها، دیار افسانه شیرین و فرهاد، سرزمینی با تاریخی کهن و تمدنی صد هزار ساله ، با مجموعه باستانی بیستون ثبت شده در میراث جهان و بیش از 200جاذبه گردشگری دیگر، پذیرای میهمانان عزیز و ارجمند نوروزی است . کوه های سرفراز این دیار اساطیری ، شکفتن چشمه های حیات از لابه لای صخره ها، شکفتن رنگدانه های زندگی بر دشت و صفحه سبز برگ ها، شما را به گلگشتی بی نظیر فرا می خواند. در این استان زیبا، تابستان به پاییز و زمستان به بهار پیوند خورده است و در هر گوشه این دیار، چهار فصل زیبای طبیعت جلوه گری می کند تا زمینه را برای گذراندن ایامی دلنشین در نوروز فراهم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها