اصابت 19 گلوله به زندگی شرور سابقه‌دار خاتمه داد

گروه حوادث: یکی از خطرناک‌ترین اوباش ورامین، از سوی 2 مرد ناشناس در محله کهریزک ورامین با شلیک 19 گلوله به قتل رسید.
کد خبر: ۱۶۳۱۶۹

سرهنگ قاسم‌خانی، فرمانده انتظامی ورامین با اشاره به پرونده مرگ این شرور خطرناک روز گذشته به خبرنگار جام‌جم گفت: ساعت 20 دقیقه بامداد روز یکم اسفند امسال، یکی از اهالی محله کهریزک ورامین با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از شلیک‌های متعدد راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی سرنشین یک خودروی پژو در این منطقه خبر داد.

به دنبال این تماس، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی ورامین به محل حادثه عزیمت کردند، اما مشخص شد مردان مسلح در تاریکی شب متواری شده‌اند و راننده پژو با اصابت 19 گلوله به قتل رسیده است.

بنابراین، جسد مقتول برای بررسی علت مرگ و مشخص شدن هویت وی، به پزشکی قانونی انتقال یافت و ماموران به تحقیق از اهالی محل پرداختند که مشخص شد راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با نزدیک شدن به مقتول که قصد سوار شدن به خودرویش را داشت، او را هدف گلوله قرار داده و پس از شلیک‌های پی در پی به سمت وی، متواری شده‌اند. 

 26فقره جرم در پرونده شرور کشته شده

در ادامه تحقیقات، معلوم شد مقتول، جوانی به نام محمد بوده و نام وی جزو خطرناک‌ترین اشرار ورامین در فهرست پلیس ثبت شده بود و این فرد دارای 26 فقره سابقه کیفری از قبیل سرقت، شرارت، شرب خمر، چاقوکشی و تیراندازی و عربده‌کشی بوده است و 2 ماه قبل هم به دنبال درگیری با یک گروه اشرار که به قتل 2 مرد  منجر شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار داشت و پس از دستگیری و ارائه وثیقه 100 میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود.

روز حادثه نیز وی برای دیدن یکی از دوستانش به آن محل رفته بود که هدف شلیک گلوله‌های مرگبار مهاجمان ناشناس قرار گرفته است.

سرهنگ قاسم‌خانی افزود: ماموران که احتمال می‌دادند جوان شرور قربانی انتقام‌جویی شده باشد، تحقیقات گسترده‌ای را در این ارتباط آغاز کردند و پی بردند خانواده فردی که وی 2 ماه قبل با آنها درگیری داشته است، به طرز مرموزی پس از روز حادثه ناپدید شده‌اند.

با به دست آمدن این اطلاعات، اعضای این خانواده به عنوان نخستین مظنونان پرونده تحت تعقیب پلیس آگاهی ورامین قرار گرفتند تا موضوع بررسی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها