رییس مجلس:

حضور گسترده در انتخابات برای نظام عزت محسوب می‌شود

غلامعلی حدادعادل درجمع ائمه جماعات جنوب تهران گفت: مردم شعارهای سیاسی خود در راهپیمایی 22 بهمن را با شعور سیاسی در انتخابات مجلس هشتم کامل می‌کنند. به گزارش ایرنا، حدادعادل صبح چهارشنبه در جمع ائمه جماعات جنوب تهران افزود: نفس حضور گسترده مردم در انتخابات برای نظام عزت محسوب می‌شود و پر بودن حوزه‌های اخذ رای در روز انتخابات نشان از حمایت مردم از نظام است.
کد خبر: ۱۶۲۷۳۲

حدادعادل با اشاره به اینکه ملت ایران با استقرار مردم سالاری دینی، سلاح دموکراسی و مردم سالاری را برای مخالفت با انقلاب از دست غرب گرفت .

اظهار داشت: مردمی‌ترین انقلاب دنیا در ایران اتفاق افتاد و امام که تنها پشتیبانی مردم را در اختیار داشت چند هفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی رفراندوم جمهوری اسلامی ایران را برگزار کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: نظام مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران امروز الگوی سایر کشورهای اسلامی شده است.

حدادعادل، مجلس‌را رکن اصلی نظام و در راس‌امور دانست که اگر نمایندگان آن به درستی انتخابات نشوند می‌تواند صدمات بسیاری وارد کند.

رییس مجلس، دفاع از اسلام و انقلاب و پیروی از خط امام و رهبری را از افتخارات مجلس هفتم ذکر کرد و گفت: در مجلس هفتم حرفی به میان نیامد که دل دشمنان شاد شود و مجلس هفتم از امتحان خود سربلند بیرون آمد.

وی خاطرنشان کرد: من در این چهار سال شاهد بودم که نمایندگان در مسیر حق گام برداشتند و این مجلس پشتیبان امام، رهبری و انقلاب بود.

حدادعادل ایجاد آرامش در کشور و ارتباط با قوای دیگر به ویژه دولت را از دیگر ویژگی‌های مجلس هفتم نام برد و گفت: التهاب در مجلس باعث تنش در جامعه می‌شود که مجلس این التهاب را از جامعه دور کرد.

وی تصریح کرد: رقبای سیاسی انتظار داشتند مجلس هفتم به طور دایم در نزاع با دولت باشد و این را بهانه‌ای برای حمله به مجلس قرار داده بودند اما ما از ابتدا اعلام کردیم مجلس را کانون جنجال نمی‌کنیم.

حدادعادل افزود: بنای مجلس هفتم نه تنها تضعیف دولت نهم نبود بلکه در راستای تقویت آن گام برداشت اما در عین حال مشی مستقل خود را حفظ کرد.

وی در ادامه تلاش برای استقلال کشور به ویژه دفاع از حق هسته‌ای ایران و تلاش برای رفع مشکلات مردم را از دیگر ویژگی‌های مجلس هفتم برشمرد.

حداد عادل ، اهانت برخی مطبوعات اروپایی به پیامبر اسلام را برنامه ای طراحی شده عنوان کرد و گفت: دنیای غرب شخصیت پیامبر اسلام را هویت مسلمانان می‌داند و با نشانه گرفتن آن قصد دارد اسلام را در هم شکند.

وی افزود: غربی‌ها از بیداری اسلامی می‌ترسند و می‌دانند اسلام به سرعت به قدرت سیاسی مبدل می‌شود که برای آنان بسیار خطرناک است و بر این اساس مقدسات اسلامی را نشانه گرفته اند.

رییس مجلس شورای اسلامی وظیفه دایمی همه ایرانیان را دفاع از پیامبر مکرم اسلام دانست.

حداد عادل در ادامه صدور قطعنامه علیه فعالیت‌های صلح آمیز هسته ای ایران را حاکی از ماهیت ضد انسانی قدرت‌های استکباری دانست و گفت: شورای امنیت که در مقابل کشتار زنان و کودکان و مردان فلسطینی سکوت اختیار می کند و حتی یک بیانیه‌ای چند خطی صادر نمی‌کند غنی‌سازی اورانیوم در ایران برای مصارف صلح آمیز را که تحت نظارت اژانس صورت می‌گیرد تهدید علیه صلح جهانی معرفی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها