موسی پور:

استفاده از امکانات دولتی و شهرداری ها در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

رئیس ستاد مرکزی بازرسی انتخابات گفت : استفاده از امکانات دولتی و شهرداری ها در تبلیغات انتخاباتی ممنوع است . به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی پور با درخواست از مردم برای گزارش تخلفات انتخاباتی کاندیداها گفت : براساس قانون انتخابات ، استفاده از وسایل و امکانات و اموال ادارات ، وزارتخانه ها، شرکت های دولتی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری ها در تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس ممنوع است .
کد خبر: ۱۶۲۶۳۴

 معاون حقوقی و امور مجلس وزیر کشور افزود: برای متخلفان از این قانون ، علاوه بر خسارات وارده ، مجازات زندان و جریمه نقدی پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: ستادهای بازرسی ، تبلیغات زودهنگام کاندیداها و یا سوئاستفاده از اموال دولتی و شهرداری ها در تبلیغات انتخاباتی را به شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ارجاع می دهند.

احزاب در خدمت مردم و رشد کشور باشد

در همین حال ، علیرضا افشار رئیس ستاد انتخابات کشور نیز روز جمعه در همایش مجریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : احزاب و گروه های سیاسی در خدمت به مردم و رشد و بهبود کشور به رقابت با یکدیگر بپردازند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان این مطلب که اخلاق صحیح سیاسی باید در جامعه به درستی تعریف شود، اظهار کرد: برخورداری افراد از اخلاق انتخاباتی ، امری فراتر از قانون است ؛ چرا که برخی اوقات ، کم توجهی به این مساله مهم به بروز زیان های جبران ناپذیری در جامعه منجر می شود.

وی افزود: ملت نیز در تلاش و جنب و جوش سیاسی سهیم است و نقش موثری را در جهت رقم زدن آینده ای با اقتدار و مملو از دانش روز علمی ، اقتصادی و برای مرتفع ساختن مشکلات و معضلات دارد.

افشار به بندهای منشور اخلاقی انتخابات اشاره کرد و گفت : افراد با مطالعه دقیق این منشور، به حقوق خود در هر جایگاهی برای برپایی انتخاباتی باشکوه ، واقف می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها