عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از ایجاد کمیته ای برای اعمال نظارت جهت هدایت امور به سمت چشم انداز به خصوص در مباحث علم و فناوری توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۹۹۰

 دکتر علی لاریجانی در گفتگو با مهر ، در خصوص تصمیمات کمیته های علم و فناوری مجمع تشخیص یا کمیسیون های مشورتی آن در ارتباط با اصلاح روندها یا ایجاد سرعت در روند تحقق اهداف چشم انداز در حوزه علم و فناوری گفت:«مجمع تشخیص مصلحت نظام یک کمیته برای نظارت جهت هدایت امور به سمت چشم انداز پیش بینی کرده که اگر فعال شود، اقدام بسیار مثبتی صورت گرفته است».

دکتر علی آقا محمدی دیگر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در مورد هدایت اهداف به سمت چشم انداز به خصوص در مباحث علمی و بکارگیری نخبگان و دانشگاهیان در تصمیمات کشور از همکاری مجمع با نخبگان و دانشگاهیان در زمینه های همکاریهای منطقه ای در آسیای جنوب غربی، مسایل کلان فرهنگی، علم و فناوری و سیاست داخلی و خارجی خبر داد.

وی گفت : یکی از نکاتی که مقام معظم رهبری در حکم دوره جدید اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرده اند، ارتباط وسیع مجمع با نخبگان است. از این رو مجمع تشخیص مصلحت نظام همکاری جدی خود با دانشگاهیان و نخبگان را آغاز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها