برگزاری نخستین جلسه هیات مدیره کانون نمایشگران خیابانی با ادای احترام به میترا رضایی/ معرفی رئیس و دیگر مسوولان انجمن

رسانه
نخستین جلسه هیات مدیره کانون نمایشگران خیابانی با ادای احترام به میترا رضایی عضو فقید این انجمن برگزار شد. 
کد خبر: ۱۵۵۷۴۱۹
به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی خانه تئاتر، نخستین جلسه هیات مدیره نمایشگران خیابانی با دستور کار انتخاب رئیس و نائب رئیس تشکیل شد.
براساس رای گیری انجام شده میلاد مولوی به عنوان رئیس و ژاله کاظمی (نایب رئیس) انتخاب شدند. 
مسعود مهرابی، فاطمه رادمنش، حامد اویسی طهرانی و ابراهیم رحیمی دیگر اعضای هیات رئیسه این انجمن هستند. همچنین مرتضی وکیلیان به عنوان بازرس (علی البدل) انجمن حضور داشت.
لازم به ذکر است در مجمع انتخاب هیات مدیره؛ میلاد مولوی، ژاله کاظمی، مسعود مهرابی، فاطمه رادمنش، حمید رضا نوری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و حامد اویسی طهرانی و ابراهیم رحیمی به عنوان اعضای علی البدل، مارال ایزد بخش بازرس اصلی و مرتضی وکیلیان به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.
 مجمع انتخابات و جلسه اول هیات مدیره کانون با احترام به مرحوم خانم میترا رضائیان از اعضای پیشکسوت کانون آغاز شد.
میترا رضائیان ۲۴ خرداد دار فانی را وداع گفت.
newsQrCode
برچسب ها: رسانه
ارسال نظرات

نیازمندی ها