دادستان مهریز از اقدامات جهاد کشاورزی در صیانت از اراضی و نظارت بر بازار تقدیر کرد

دیدار
همزمان با هفته قوه قضائیه، دادستان شهرستان مهریز با تقدیر از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان، اقدامات انجام‌شده در حوزه صیانت از اراضی کشاورزی، مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز و نظارت بر بازار را مؤثر دانست و بر حمایت دستگاه قضایی از اجرای قانون در این حوزه‌ها تأکید کرد
کد خبر: ۱۵۵۷۴۱۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، همزمان با هفته قوه قضائیه، مدیر و کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهریز با دادستان این شهرستان دیدار و ضمن تبریک این هفته، از تعامل و حمایت‌های دستگاه قضایی در اجرای مأموریت‌های حوزه کشاورزی قدردانی کردند.

در این دیدار، دادستان شهرستان مهریز با تقدیر از عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی، اقدامات این مجموعه در حوزه نظارت بر بازار، حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز اراضی کشاورزی را ارزشمند و اثرگذار توصیف کرد.

وی با تأکید بر اهمیت صیانت از اراضی کشاورزی به‌عنوان سرمایه‌ای ملی، اظهار داشت: دستگاه قضایی با جدیت از اقدامات قانونی جهاد کشاورزی در برخورد با تخلفات، حفظ کاربری اراضی و تأمین امنیت غذایی جامعه حمایت خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهریز نیز ضمن قدردانی از همراهی و حمایت‌های دادستان، بر استمرار همکاری و تعامل سازنده میان جهاد کشاورزی و دستگاه قضایی در راستای حفظ اراضی کشاورزی، تنظیم بازار و صیانت از حقوق عمومی تأکید کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات

نیازمندی ها