
به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ عبدالرضا خسروی، گفت: بر اساس نتایج ارزیابی شاخصهای تعیینشده از سوی دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۱۴۰۴–۱۴۰۵، اداره آموزش دوره اول متوسطه استان چهارمحال و بختیاری موفق شد در جمع ۱۰ استان برتر کشور قرار گیرد.
وی افزود: این ارزیابی با هدف سنجش عملکرد استانها در حوزههای مختلف آموزشی، برنامههای تربیتی، کیفیت فرآیند یاددهی ـ یادگیری و اجرای برنامههای تحولی در مدارس متوسطه اول انجام شده است.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از تلاشهای مدیران، معاونان، معلمان و کارشناسان این حوزه، اظهار کرد: کسب این جایگاه نتیجه همکاری و تلاش مجموعه فرهنگیان استان و برنامهریزیهای هدفمند در راستای ارتقای کیفیت آموزش در دوره متوسطه اول است.
خسروی تأکید کرد: امیدواریم با استمرار این روند و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود، زمینه ارتقای هرچه بیشتر شاخصهای آموزشی و تربیتی در مدارس استان فراهم شود.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد