
به گزارش جام جم آنلاین مازندران ،قاسمیطوسی اظهار کرد: حضور کارکنان دستگاههای اجرایی دولتی و مؤسسات عمومی غیردولتی در سطح استان با ظرفیت صددرصدی خواهد بود.وی افزود: بر اساس برنامه اعلامشده، ساعت کاری دستگاههای اجرایی از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ تعیین شده است.معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به ساعت فعالیت بانکها تصریح کرد: بانکهای استان از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ به ارائه خدمات به مردم خواهند پرداخت.قاسمیطوسی همچنین درباره نحوه فعالیت ادارات در روزهای پنجشنبه گفت: همانگونه که پیشتر به اطلاع مردم رسیده است، فعالیت دستگاههای اجرایی در روزهای پنجشنبه بهصورت دورکاری انجام خواهد شد و بانکها نیز موظفند شعب کشیک را برای ارائه خدمات به شهروندان فعال نگه دارند.وی در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت مدارس و دانشگاههای استان نیز تا اطلاع ثانوی بهصورت مجازی برگزار خواهد شد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند