مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از بیرجند ، متن پیام مهدی دادگر رئیس هیات مدیره ومدیرعامل به این شرح است.
پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت دانشمند فرزانه ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، فرصت مغتنمی برای پاسداشت اندیشه، خلاقیت، نوآوری و تلاشهای ارزنده مهندسانی است که با دانش، تعهد و روحیه جهادی خود، مسیر توسعه و آبادانی کشور را هموار میسازند
بیتردید پیشرفت، پایداری و ارتقای زیرساختهای حیاتی بهویژه در صنعت راهبردی برق، مرهون همت والای مهندسان متعهد و متخصصی است که با تکیه بر دانش روز و تجربه میدانی، نقشآفرینی مؤثری در تأمین برق پایدار، افزایش بهرهوری شبکه و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف استان ایفا میکنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و نام مهندسان بزرگ ایران اسلامی، این روز پرافتخار را به همه مهندسان خدوم و پرتلاش، بهویژه خانواده بزرگ مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و از تلاشهای ارزشمند آنان صمیمانه قدردانی مینمایم.
توفیق روزافزون، سلامتی و سربلندی این عزیزان را در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای صنعت برق کشور از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند