
جام جم آنلاین؛ کیان ظهرابی در نشست خبری اظهار کرد: برخی از گلایههای مردمی درباره هزینههای درمان به موضوع عدم تناسب تعرفهها با هزینههای واقعی خدمات برمیگردد، اما این موضوع هرگز مجوزی برای دریافت زیرمیزی نیست و دانشگاه در این زمینه هیچگونه اغماضی ندارد.
وی افزود: تمام مسیرهای ثبت شکایت فعال است؛ از سامانه ۱۹۰ گرفته تا واحد شکایات معاونت درمان، نظام پزشکی و واحدهای شکایت بیمارستانها. هر شکایتی که ثبت شده چه بهصورت تلفنی و چه حضوری بدون استثناء بررسی و تعیین تکلیف شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه بخشی از گزارشها بدون شاکی مشخص به دانشگاه میرسد، گفت: گاهی فقط یک خبر یا ادعا درباره دریافت زیرمیزی مطرح میشود؛ در این موارد هم تیمهای نظارتی ما ورود میکنند، اما برای برخورد قانونی نیاز به شاکی و مستندات وجود دارد. با این حال حتی همین موارد هم تا حد امکان راستیآزمایی میشود.
ظهرابی درباره شیوه برخورد با تخلفات محرز افزود: هر مورد اثباتشده دریافت زیرمیزی به کمیسیون ماده ۱۱ ارسال و سپس بر اساس نوع تخلف به تعزیرات یا مراجع قضایی ارجاع میشود. در این زمینه هیچ استثنایی وجود ندارد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
سید علی بطحایی معتقد است ضرورت تدوین منشور اخلاقی برای هیاتها ضروری است تا فرهنگ «نقد عالمانه» جایگزین رفتارهای تنشزا شود
عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد:
خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در گفتوگو با «جامجم» آخرین تحولات مربوط به غزه را تشریح کرد
در گفتوگوی جامجم با دکتر علی انتظاری، جامعهشناس مطرح شد