مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:

رعایت قانون و خود ارزیابی، راه پیشرفت نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان

موفقیت مناطق آموزشی با تمرکز بر عملکرد شخصی، رعایت قوانین و اقدام اجرایی حاصل می‌شود و همکاری جمعی، کلید پیشرفت پایدار است.
موفقیت مناطق آموزشی با تمرکز بر عملکرد شخصی، رعایت قوانین و اقدام اجرایی حاصل می‌شود و همکاری جمعی، کلید پیشرفت پایدار است.
کد خبر: ۱۵۲۷۶۱۳
جام جم قزوین - جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان آبیک، با حضور حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، حجت الاسلام والمسلمین انصاری معاون پرورشب و فرهنگی استان، منصور رضایی، معاون آموزش ابتدایی استان، شهری معاون آموزش متوسطه استان، اسکندری مدیرآموزش و پرورش شهرستان و میرزایی، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استان و دولتی معاون طرح و برنامه مدیریت منابع انسانی و امور اداری استان، برگزار شد.
حسنعلی اصغری، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، تأکید کرد: موفقیت مناطق آموزشی با تمرکز بر عملکرد شخصی، رعایت قوانین و اقدام اجرایی حاصل می‌شود و همکاری جمعی، کلید پیشرفت پایدار است.
وی افزود:‌ هیچ فردی در سیستم آموزشی فراتر از قانون نیست و رعایت دقیق قانون و چارچوب‌های اداری، تنها مسیر پیشرفت پایدار است. اقدامات غیرقانونی زمینه سوءاستفاده و اختلال در سیستم را فراهم می‌کند.
اصغری همچنین بر اهمیت هوشمندی و دقت همراه با تلاش تأکید کرد و گفت: صرف وقت‌گذاری کافی نیست؛ باید با دقت و برنامه‌ریزی، تغییرات مثبت و پایدار ایجاد شود. رعایت قانون و اخلاق حرفه‌ای، به‌ویژه در سطوح مدیریتی بالاتر، وظیفه اصلی همه مدیران است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان، با تأکید بر اهمیت مشارکت همه عوامل در پیشبرد برنامه ها، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نهاد علم، اخلاق و آینده‌سازی است و موفقیت آن در گرو تعامل، همدلی و نگاه حرفه‌ای مدیران و معلمان است. انتظار داریم با همکاری مجموعه‌ها، شاهد نتایج مثبت و ملموس در مدت کوتاه در شهرستان آبیک باشیم.
اصغری در پایان یادآور شد:‌ اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین با حمایت وزارتخانه و همراهی فرهنگیان، مسیر توسعه و تعالی آموزش و پرورش را در همه شهرستان‌ها با جدیت دنبال می‌کند و اجرای این برنامه ها گامی مؤثر در تحقق این اهداف خواهد بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
میراث ناملموس گنجینه هویت ملی

«جام‌جم» در گفت‌وگو با رئیس مرکز مطالعات منطقه‌ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس آسیای غربی و مرکزی یونسکو بررسی کرد

میراث ناملموس گنجینه هویت ملی

نیازمندی ها