فهرست نهایی نامزدهای کسب عناوین برتر فوتبال آسیا اعلام شد. در این فهرست، جواد نکونام، سیدمهدی سید صالحی، امیر قلعهنویی و تیم سپاهان از ایران حضور دارند.
کد خبر: ۱۵۲۰۰۵

به گزارش فارس، جواد نکونام که دو روز پیش نامش به دلیل مصدومیت طولانی مدت حذف شده بود، دوباره به لیست اصلی برگردانده شد، در حالی که نام سید مهدی سید صالحی نیز در کنار نکونام دیده می شود.
نشاط اکرم عراقی نیز به دلیل درخشش در بازی های اخیر و نقش پر رنگ در قهرمانی عراق انتخاب شد.
«یونس محمود» بازیکن عراق به همراه یاسر القحطانی مهاجم تیم ملی فوتبال عربستان و یاسوهیتو اندو و شینجی اونو هر دو از ژاپن دیگر نامزدهای بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا هستند.

همچنین "امیر قلعهنویی" سرمربی پیشین تیم ملی ایران در جمع نامزدهای بهترین مربیان سال آسیا قرار گرفت.
در بیانیه کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: عراق، عربستان و کرهی جنوبی سه نامزد عنوان بهترین تیم ملی سال آسیا هستند که روز 28 نوامبر اعلام خواهد شد.
در کنار نام امیر قلعهنویی نام هایی چون هاک بوم کیم سرمربی تیم سئونگ نام ایلهووا چونما و رئوف ایلینیف سرمربی تیم ملی ازبکستان در جمع نامزدهای بهترین مربیان سال آسیا قرار دارد.

بهترینهای فوتسال
کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین فهرست نامزدهای بهترین بازیکن فوتسال آسیا را اعلام کرد که بر اساس آن کنیچیرو کوگوره از ژاپن که سال قبل این عنوان را به دست آورد در کنار وحید شمسایی، کاظم محمدی، محمدرضا حیدریان از ایران و عبدالله بوریف از ازبکستان قرار دارد.

سپاهان ایران ،اوراواردز ژاپن، ایلهوا چونما کره جنوبی و الوحده امارات هم نامزدهای کسب عنوان بهترین تیم باشگاهی هستند و تیم ملی فوتسال نیز به همراه ژاپن و ازبسکتان در جمع بهترین تیم ها قرار دارد.
در همین حال، فهرستی 10 نفره از بهترین داوران و کمک داوران ارائه شده که نامی از داوران ایرانی در آن دیده نمی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها