
شهرداری محمدیه با هدف ایجاد محیطی ایمن، زیبا و مناسب برای حضور دانشآموزان، در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی اقدام به هرس درختان، بهسازی و زیرسازی محوطه این واحد آموزشی کرده است.
توجه به فضاهای آموزشی جزو اولویتهای مدیریت شهری است و شهرداری محمدیه تلاش میکند ضمن آمادهسازی محیطی شاداب برای دانشآموزان، با اقدامات عمرانی و خدماتی، شرایط بهتری را برای فعالیت مدارس فراهم آورد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند