
جام جم آنلاین - خوزستان، در اولین شب نمایشگاه هفته دولت، استاندارخوزستان با حضور در غرفه شرکت آب و فاضلاب استان، به پویش مردمی «حامیان آب» پیوست. این اقدام نمادین، نشاندهنده حمایت مدیریت ارشد استان از فرهنگسازی مصرف صحیح آب و تلاشهای مجموعه آبفا در مسیر حفظ منابع آبی است.
پویش حامیان آب با هدف جلب مشارکت عمومی، ارتقای آگاهی اجتماعی و ترویج مسئولیتپذیری در قبال مصرف بهینه آب راهاندازی شده و حضور استاندار در این حرکت، پیام روشنی از اهمیت موضوع در سطح تصمیمگیریهای کلان استان دارد.
شرکت آبفا خوزستان امیدوار است با همراهی مسئولان و مردم، این پویش به یک جریان فراگیر در راستای پایداری منابع حیاتی تبدیل شود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند