محمد منتظر‌حجت، مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان گفت

تولید برنامه‌های فاخر با همت هنرمندان بومی

جلب رضایت مخاطب از اهداف اصلی رسانه ملی است

معاون امور مجلس و استانهای صداوسیما در همایش معاونان و مدیران سیمای مراکز استانها در سمنان گفت: تولید برنامه ها و سریال های فاخر در تحقق این هدف موثر است.
کد خبر: ۱۵۱۱۷۷

علی دارابی با بیان این مطلب که هم اکنون در 1400 نقطه از کشور برنامه های شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران دریافت نمی شود، گفت: با اعتبار 315 میلیارد تومان در یک برنامه چهارساله پوشش شبکه ای تلویزیونی در سراسر کشور کامل می شود.
علی دارابی با ابراز نگرانی از روند گسترش شبکه های ماهواره ای بیگانه که با برنامه های خود ایمان و اعتقاد جوانان را هدف قرار داده اند، تصریح کرد: همه دستگاه ها و نهادهای فرهنگی برای مقابله با آثار مخرب این شبکه ها مسوولند. معاون امور مجلس و استانهای صداوسیما، رسانه ملی را در خطمقدم مقابله با تهاجم فرهنگی برنامه های ماهواره ای عنوان و ابراز امیدواری کرد با اختصاص اعتبار پیش بینی شده کامل شدن پوشش برنامه های صداوسیمای جمهوری اسلامی این هدف تحقق یابد.
دارابی تولید برنامه ها و سریالهای فاخر را از دیگر سیاستهای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اعلام و خاطرنشان کرد: استقبال 85 درصدی مخاطبان از سریال های ماه رمضان امسال بیانگر اجرای سیاست های مناسب جذب مخاطب است.
معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما همچنین از تهیه طرح پرتاب ماهواره مستقل صدا و سیما خبر داد و افزود: 152 نماینده مجلس شورای اسلامی این طرح را امضا کرده اند.
وی درباره هماهنگ سازی برنامه های شبکه های استانی و سراسری گفت: با افزایش اعتبارات و روند برنامه سازی این هدف محقق و تبعیض های برنامه سازی در شبکه های استانی و سراسری برطرف می شود.
معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما همچنین تبیین قانون انتخابات و نیز رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تلاش برای حضور پرشور مردم و حفظ بی طرفی رسانه ملی در انتخابات پیش رو را از سیاست های سازمان صدا و سیما در انتخابات اسفند امسال عنوان کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها