به گزارش جام جم آنلاین به نقل از الجزیره، فرماندهی جبهه داخلی ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه بحرالمیت و شهرکهای صهیونیست نشین در کرانه باختری به علت حمله پهپادی ایران خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نفوذ یک پهپاد ایرانی را به داخل اسرائیل رصد کردهایم و از ساکنان میخواهیم به دستورالعملها پایبند باشند.
کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد دو پهپاد ایران به منطقه بحرالمیت نفوذ کرده و سامانههای دفاع هوایی اسرائیل با آنها مقابله کرده است.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند