در نشست خبری با موضوع حوادث چهارشنبه آخر سال:

هشدار به خانواده ها و متولیان درباره روند افزایشی آسیب ها و سوختگی

ضرورت رسانه‌های تخصصی برای آینده نمایشگاه

افزایش تعداد رسانه‌های تخصصی در صنعت نمایشگاهی، علاوه بر اطلاع‌رسانی، می‌تواند به تقویت تعاملات تجاری و جذب سرمایه‌گذاری کمک کند.
کد خبر: ۱۴۹۵۶۳۱

جام جم آنلاین اصفهان؛ صنعت نمایشگاهی به‌عنوان یکی از ابزارهای مهم توسعه اقتصادی، فرهنگی و تجاری، نیازمند رسانه‌های تخصصی برای آگاهی‌بخشی، تحلیل، اطلاع‌رسانی و پوشش خبری دقیق است. بااین‌حال، در حال حاضر تعداد معدودی نشریه و رسانه در این حوزه فعالیت دارند. با توجه به گستردگی و رشد نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، تنوع و تعدد رسانه‌های تخصصی نمایشگاهی می‌تواند به افزایش کیفیت اطلاع‌رسانی و سرعت انتقال اخبار، تحلیل‌ها و داده‌های تخصصی کمک کند.

رسانه‌های تخصصی با ارائه محتوای دقیق و حرفه‌ای، بستری برای تعامل میان برگزارکنندگان، شرکت‌کنندگان، بازدیدکنندگان و سیاست‌گذاران فراهم می‌کنند. گزارش‌های تحلیلی، مصاحبه‌های تخصصی، پوشش‌های خبری و معرفی روندهای نوین صنعت نمایشگاهی، می‌توانند به تصمیم‌گیری‌های بهتر در این صنعت کمک کنند. در حال حاضر، بسیاری از نمایشگاه‌های مهم کشور فاقد پوشش رسانه‌ای گسترده و منسجم هستند و اخبار آن‌ها بیشتر در رسانه‌های عمومی منتشر می‌شود، که معمولاً فاقد نگاه تخصصی و تحلیل عمیق در رابطه با این صنعت است. این خلأ رسانه‌ای باعث کاهش آگاهی فعالان صنعت نمایشگاهی از فرصت‌ها، روندهای جهانی، نوآوری‌ها و چالش‌های پیش روی این صنعت شده است.

افزایش تعداد رسانه‌های تخصصی در صنعت نمایشگاهی، علاوه بر اطلاع‌رسانی، می‌تواند به تقویت تعاملات تجاری و جذب سرمایه‌گذاری کمک کند. رسانه‌هایی که به‌طور مستمر و حرفه‌ای به بررسی نمایشگاه‌ها، معرفی شرکت‌کنندگان و تحلیل فرصت‌های بازار می‌پردازند، نقش مهمی در تسهیل ارتباطات تجاری و رشد اقتصادی خواهند داشت.

در دنیای امروز، استفاده از ابزارهای دیجیتال و چندرسانه‌ای در اطلاع‌رسانی نمایشگاهی ضروری است. رسانه‌های آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، پادکست‌ها، ویدئوهای تحلیلی و پلتفرم‌های پخش زنده، می‌توانند دامنه پوشش خبری و تأثیرگذاری رسانه‌ها را افزایش دهند. بااین‌حال، در کشور ما همچنان تمرکز اصلی بر رسانه‌های چاپی محدود است و ظرفیت‌های دیجیتال به‌درستی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین*/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
افسانه کوهنوردی ایران

گفت‌وگو با افسانه حسامی‌فرد، اولین کوهنورد زن تاریخ‌ساز ایرانی در مسیر باشگاه هشت ‌هزاری‌ها

افسانه کوهنوردی ایران

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

در گفت‌وگو با یک جامعه‌شناس، تهدیدات و فرصت‌های هوش مصنوعی برای خانواده‌های ایرانی را بررسی کرده‌ایم

جا مانده از نسل هوش مصنوعی

نیازمندی ها