به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شفق نیوز، فواد حسین وزیر خارجه عراق در حاشیه نشست داووس تاکید کرد که مساحت تحت کنترل عناصر داعش در داخل سوریه در حال افزایش است.
وی افزود: تروریستهای داعشی و دیگر گروهکها امروزه میتوانند سلاحهای بیشتری به دست آورند چرا که ارتش سوریه از بین رفته است.
حسین بیان کرد: داعشی ها سلاحهای بیشتری جمع آوری کرده و نیروهای جدیدی جذب کردهاند.
وی گفت: این عناصر تروریست در مرزهای ما حضور دارند همان طور که در مرزهای اردن مستقر هستند. این مسأله ما را نگران میکند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند