به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاریفر اظهار داشت: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در سه ماهه پاييز سال جاری، بیش از ۱۹۷ هزار تماس ورودي و خروجي را در سامانه تماس ثبت کرده كه از اين ميان ۴۵ درصد به كارشناسان پاسخگويی متصل شده و ۵۵ درصد به صورت ماشینی، پاسخگویی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان پیرامون موضوعات تماسهای دريافتی متصل به كارشناسان، تصریح کرد: ۳۲ هزار تماس برای اطلاعيابی از قطعیها و پيگيری موارد گذشته، ۲۲ هزار تماس برای پیگیری امور مشتركين و ۱۴ هزار تماس مربوط به حوادث و اتفاقات بوده است همچنین تعداد ۱۰۰ هزار تماس نیز در زمينه اطلاع يابی، بدون نياز به كارشناسان پاسخگويی شده است.
وی ادامه داد: از ۲۲ هزار درخواست مشتركين كه به مركز ارتباطات رسيده است، بيش از ۲۰ هزار تماس بلافاصله و در زمان پاسخگويی با مشترك به نتيجه رسيده و كمتر از هزار تماس، نيازمند بررسی كارشناسی و زمانبر بوده است.
بختیاریفر در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد ۱۴ هزار تماس درخواست رفع حوادث آب و فاضلاب شهری و روستايي در سطح استان، تعداد ۱۲ هزار تماس مربوط به حوادث شبكه و انشعابات آب و ۱۸۴۲ مورد درخواست رفع گرفتگي و شكستگی فاضلاب بوده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
شکیبا حسینی، رهبر ارکستر سمفونیک رنسانس در گفت و گو با «جام جم» مطرح کرد
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در گفتوگو با مهندس حمیدرضا هلالی، عکاس، پژوهشگر و مدرس انجمن سینمای جوانان ایران مطرح شد
دانیال نوروش از لذت مضاعفش در سریالی گفت که یادآور «روزیروزگاری» بود