به گزارش جام جم آنلاین همدان، رسول شیدایی در آیین استانی هفته پیوند اولیاء و مربیان که باحضور مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان و همچنین جمعی از اولیاء و دانش آموزان در سالن اجتماعات آموزشگاه ریحانه النبی(س) ناحیه دو همدان برگزار گردید، اظهار داشت: انجمن های اولیاء و مربیان به عنوان یک شبکه ارتباطی بین خانواده، مدرسه، محله و سایر نهادهای مرتبط و مؤثر نسبت به برنامه ریزی، مشارکت و همکاری در شناسایی موانع، مشکلات و آسیب ها و تامین منابع و امکانات و توسعه تعاملات تربیتی اهتمام می نمایند و نماد همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: انجمن اولیاء و مربیان مدارس همواره به عنوان نهاد مردمی تأثیرگذار، مورد توجه بوده و با ایفای نقش مؤثر و فعالیت های هدفمند می توانند ارتقای کمی و کیفی امور آموزشی و پرورشی را فراهم نمایند.
وی گفت: خانه و مدرسه به عنوان دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه ای محسوب می شود و انجمن اولیاء و مربیان، نماد همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.
شیدایی بیان کرد: در هفته پیوند، متناسب با عناوین نام گذاری شده و با هدف آشنایی والدین دانش آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به ویژه آئین نامه انجمن اولیاء و مربیان، برنامه هایی به منظور ارائه بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت جویی در اولیای دانش آموزان، تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت، ویژه برنامه هایی در سطح مدیریت و مدارس استان اجرا خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: در بیش از ۲ هزار آموزشگاه استان نزدیک به ۲۰ هزار نفر از اعضای انجمن اولیاء و مربیان انتخاب و با مدرسه همکاری خواهند داشت.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد
درگفتوگو با رئیس دانشکده الهیات دانشگاه الزهرا ابعاد بیانات رهبر انقلاب درخصوص تقلید زنان از مجتهد زن را بررسی کردهایم