یک منبع بلندپایه در مقاومت:

هدف رژیم صهیونیستی از عملیات در جبالیا کوچاندن ساکنانش است

یک منبع بلندپایه در اتاق عملیات مقاومت گفت که هدف رژیم اشغاگر از عملیات در شمال غزه و اردوگاه جبالیا، تکمیل ویران کردن منازل برای کوچاندن ساکنانش است.
کد خبر: ۱۴۷۷۵۷۹

به گزارش جام جم آنلاین، یک منبع بلندپایه در اتاق عملیات مقاومت به شبکه «الجزیره» گفت که عملیات رژیم صهیونیستی در شمال غزه و اردوگاه جبالیا، خالی از هرگونه هدف نظامی است و آنطور که این رژیم ادعا می کند، نیست.

وی افزود که هدف رژیم اشغالگر، تکمیل ویران کردن منازل در اردوگاه جبالیا برای کوچاندن ساکنانش است و به همین منظور رژیم صهیونیستی شبانه به اردوگاه می رود و بشکه های مواد منفجره را میان منازل قرار می‌دهد.

این منبع بلندپایه در اتاق عملیات مقاومت تصریح کرد که پس از 12 روز از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی، این رژیم برخی مناطق در اردوگاه جبالیا را ویران کرد.

وی بیان کرد اینکه رژیم صهیونیستی اعلام می کند هدفش ضربه به مقاومت است، برای گمراه کردن افکار عمومی و مخفی کردن حقیقت است.

این منبع اظهار کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از درگیری مستقیم با نیروهای مقاومت، روزانه عقب نشینی می کنند و شبانه باز می گردند تا به ویران کردن منازل ادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها