یک کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

حزب‌ الله با ضربات کوبنده و دست برتر در میدان حاضر است

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حزب‌ الله ثابت کرد با قدرت در میدان حضور دارد.
یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حزب‌ الله ثابت کرد با قدرت در میدان حضور دارد.
کد خبر: ۱۴۷۷۱۸۵

احمد دستمالچیان کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی جام‌ جم آنلاین در مورد حمله دیشب حزب‌الله به مقر گولانی گفت: بعد از چند روز شوک روانی که رژیم صهیونیستی به دلیل شهادت فرماندهان محور مقاومت و در رأس آن‌ها سید حسن نصرالله ایجاد کرده بود حزب‌الله ثابت کرد با قدرت در میدان حضور دارد.

این کارشناس افزود: همان‌طور که شیخ نعیم قاسم قائم مقام دبیرکل حزب‌الله در مصاحبه‌ای اعلام کرد نیروهای جایگزینی که بعد از شهادت فرماندهان وارد عمل شده‌اند کار خود را آغاز کرده‌اند و اکنون حزب‌الله خود را بازسازی کرده است و با دست برتر در میدان حضور پیدا خواهد کرد.

دستمالچیان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در زمین و آسمان نتوانسته کاری به پیش ببرد و ابتکار عمل در دست حزب‌الله است.

این کارشناس بیان کرد: حمله به مقر گولانی، یک حمله بسیار موثر، دقیق و کوبنده بود و با اشراف اطلاعاتی کامل این حمله انجام شد و نشان داد حزب‌الله بعد از بازسازی خود پر قدرت در صحنه حاضر شده است.

این کارشناس در مورد تغییر معادلات گفت: اگر بنا باشد که رژیم صهیونیستی به کشتار مردم غزه و لبنان همچنان ادامه دهد معادله ضاحیه- بیروت تغییر پیدا خواهد کرد و حزب‌الله قدرت این را دارد که نقاط دورتر در تل‌آویو را مورد هدف قرار دهد.

دستمالچیان در پایان سخنان خود تصریح کرد: حزب‌الله حملات خود را گسترش داده و اگر خطوط قرمز توسط رژیم صهیونیستی رعایت نشود برای حزب‌الله نیز خطوط قرمز وجود نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها