کارشناس مسائل فلسطین در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین:

حمله دیشب به مقر گولانی نشان‌دهنده یک ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌ الله لبنان است

کارشناس مسائل فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی نتوانسته قدرت رزم حزب‌الله را از بین ببرد و ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌الله کاملاً مشهود است.
کارشناس مسائل فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی نتوانسته قدرت رزم حزب‌الله را از بین ببرد و ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌الله کاملاً مشهود است.
کد خبر: ۱۴۷۷۱۸۳

مهدی شکیبایی کارشناس مسائل فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی جام‌ جم آنلاین در مورد حمله دیشب حزب‌الله به مقر گولانی گفت: حمله دیشب حزب‌الله لبنان نشان داد رژیم صهیونیستی نتوانسته قدرت رزم حزب‌الله را از بین ببرد و ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌الله کاملاً مشهود است.

این کارشناس افزود: طی یک ماه اخیر رژیم صهیونیستی با ترور سید حسن نصرالله و فرماندهان جنبش مقاومت به دنبال تضعیف ساختار رزم حزب‌الله بود که این حمله توانست یک معادله وحشت در آغاز سال دوم طوفان الاقصی ایجاد کند.

شکیبایی همچنین خاطرنشان کرد: با ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی درصدد بود بر توانایی، ظرفیت و پتانسیل حزب‌الله خدشه وارد کند و در فضای افکار عمومی منطقه و جهان نشان دهد که توانسته برتری خود را بر حزب‌الله لبنان تحمیل کند.

این کارشناس مسائل فلسطین ادامه داد: این حمله نشان داد حزب‌الله بعد از ضربات غافلگیر کننده رژیم صهیونیستی، توان رزم خود را بازسازی کرده و ترور فرماندهان خللی در اراده حزب‌الله برای کمک به مردم فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

شکیبایی تصریح کرد: تیپ گولانی متعلق به نیروهای نخبه ارتش رژیم صهیونیستی است و رژیم صهیونیستی یک تبلیغات هالیوودی در ارتباط با این نیروها انجام می‌داد که ضربه زدن به نیروهای کار سختی است.

این کارشناس بیان کرد: رژیم اسرائیل به تیپ گولانی در این جنگ امید بسیار داشت و این حمله نشان داد این تیپ در بانک اهداف حزب‌الله لبنان قرار داد و در صورت ضربه وارد شدن به نخبه‌های حزب‌الله لبنان این جنبش نیز مقابله به مثل خواهد کرد و نخبه‌های ارتش رژیم اسرائیل را نشانه خواهد گرفت.


شکیبایی در پایان سخنان خود گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال حمله به بیروت باشد حزب‌الله آماده است تا معادله جنگ را به بیروت- تل‌آویو تغییر دهد و دیگر معادله جنگ ضاحیه- حیفا نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها