خط‌ونشان گرگ پارسی

جنگ قدرت، حجم و زیبایی،از بامداد امروز در شهر لاس وگاس آغاز شد وهادی چوپان در رقابت مقدماتی اوپن مسترالمپیا، روی استیج رفت.رقابت نهایی هم بامداد فردا (یکشنبه) آغاز و قهرمان بدنسازی جهان مشخص خواهدشد.
کد خبر: ۱۴۷۶۷۵۱
 
پنجشنبه شب کنفرانس مطبوعاتی مسابقات برگزارشدکه حواشی جالب وزیادی داشت.هادی چوپان که جزو محبوب‌ترین ورزشکاران پرورش اندام دنیا به حساب می‌آید،به شدت درکانون توجهات بود. اوبا خنده ظاهراشد و حتی موقع ثبت نام با تعدادی از ورزشکاران شوخی کرد. وقتی هم کنفرانس شروع شد از این گفت که مثل کویر خشک است و اگر کسی برای حضور در چنین موقعیتی آماده نیست، نزدیک او نشود. مرور می‌کنیم تمام حواشی پنجشنبه جذاب لاس وگاس را. 
   
سامسون دائودا: رقابت با هادی سخت است
ورزشکار نیجریه‌الاصل انگلیس که در دو رقابت آرنولدکلاسیک به هادی باخت، به تعریف و تمجید از او پرداخت و گفت: «رقابت مقابل هادی واقعا سخت است. باید بهترین خودت باشی. درمسابقه دوم آرنولدکلاسیک دوست داشتم فاصله‌ام را با او کم کنم. همان زمان بود که فهمیدم باید چقدر برای مسترالمپیا کار کنم و حالا آماده هستم. 
   
هادی مثل یتس است
دوریان یتس انگلیسی، اسطوره پرورش اندام برای متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ است. او با بدنی بی‌نظیر سال‌ها در اوج بود و قهرمان شد. دیو پالومبو چهره معروف پرورش اندام هادی چوپان را با یتس مقایسه کرد و گفت: «هادی ثابت کرده که کسی به سختی او نمی‌تواند تمرین کند.مثل دوریان یتس در گذشته. هادی بعد از کنفرانس مطبوعاتی تندیس ساندو را طوری بالای سر گرفت که انگار واقعا آن را برده است. 
   
رونمایی سامسون، زودتر!
در کنفرانس مطبوعاتی امسال اتفاق جالبی افتاد. سامسون دائودا با چنین جملاتی برای رقبا کری خوانی کرد: «همه دو هفته قبل بدن من را در استیج فرانسه دیدند. این بار نسخه ویژه‌تری در مسترالمپیا خواهید دید. من مرد عمل هستم. حرف زدن کاری را پیش نمی‌برد. اگر کسی الان می‌تواند من را کنار بزند، بلند شود و پا پیش بگذارد.» در این لحظه او لباس خود را در آورد و شروع به فیگورگیری کرد و چند بار از هادی چوپان و درک لانسفورد خواست تا پیراهن‌شان را در بیاورند و فیگور بگیرند که آنها چنین کاری نکردند. 
   
هادی: ریز می‌بینمت!
جالب‌ترین حرکت را در زمان فیگورگیری سامسون دائودا هادی چوپان کرد.  شاید به شوخی اما او ناخواسته با این حرکت فشار زیادی به سامسون وارد کرد. هادی در حالی که دو انگشتش را دور یکی از چشمانش حلقه کرده بود، به او پیام داد که «ریز می‌بینمت!» واکنشی که در رسانه‌های بدنسازی جهان هم بازخورد داشت و از آن به عنوان کری‌خوانی سنگین هادی یاد کردند. 
   
جی کاتلر: لانسفورد اول می‌شود
جی کاتلر، قهرمان سابق مسترالمپیا که بارها از هادی تعریف کرده، در پیش‌بینی قهرمان مسابقات گفت: درک لانسفورد احتمالا برای دومین سال متوالی ساندو را مال خود می‌کند. او گفت هادی چوپان فردا به مقام نایب قهرمانی می‌رسد. کاتلر البته انتقاداتی به عضلات شکم لانسفورد داشت و گفت اگر می‌خواهد قهرمان شود باید ضعف بزرگش را در این نقطه برطرف کند. 
   
لانسفورد: با بهترین پکیج آمده‌ام
درک لانسفورد که برای کسب دومین ساندو به شدت ازسوی هادی چوپان تحت فشار است، با آرامش خاصی در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد. او و هادی، هانی رامبد را به عنوان مربی مشترک دارند. هانی هم اظهار امیدواری کرد هر کدام که لیاقتش را دارد قهرمان مسترالمپیا شود. درک در واکنش به بعضی از انتقادها مخصوصا به عضلات شکمش گفت: «با بهترین عضلات میانی و بهترین پکیج به مسترالمپیا آمده‌ام. بیشتر از تمام عضلاتم روی شکمم تمرین کردم و قرار است بهترین ورژن من را ببینید. عضلات پشتم را بهتر کردم. می‌خواهم بهترین باشم و کسی نتواند با من رقابت کند.» در کنفرانس مطبوعاتی اکثر ورزشکاران برای هم کری‌خوانی کردند. سامسون دائودا گفت: «قراره خیلی‌ها شوکه بشن!» جکد هم به تبعیت از او گفت: «در پایان مسابقات قرار است خیلی‌ها ناراحت بشوند.» کنایه او این بود که قهرمان می‎شود و سامسون، هادی و درک با ناراحتی استیج را ترک می‌کنند. در دسته فیزیک هم کری‌خوانی‌ها جالب بود. کریس بامستد قهرمان سال‌های گذشته گفت امسال هم دوباره قهرمان می شود ولی رامون دینو که بسیار آماده به لاس وگاس رسیده جواب داد: «کریس این هفته کارت تمومه. این قهرمانی مال منه.» 

انتقاد بهروز تابانی
نمی‌خواهند دو ایرانی روی استیج باشند

بهروز تابانی بدون شک یکی از مطرح‌ترین بدنسازان دنیاست که روی استیج مسترالمپیا غایب است. پیشرفت عجیب او با تمجید خیلی از بزرگان دنیا همراه شد. او شاگرد میلوش سارسو است که خودش سال‌ها در مسترالمپیا رقابت کرد. هادی چوپان هم از مسئولان مسترالمپیا خواست تا کمک کنند مشکل ویزای او و سایر ورزشکاران حداقل برای سال‌های آتی حل شود. بهروز تابانی در انتقاد به غیبتش در مسترالمپیا گفت: «مسئولان دوست ندارند دو ورزشکار ایرانی همزمان روی استیج اوپن مسترالمپیا در آمریکا باشند چون می‌دانند ما جزو نفرات برتر هستیم. آمریکا دوست ندارد این اتفاق بیفتد.»


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها