مسابقات تیراندازی در روزنامه جام‌جم به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس

به‌مناسبت هفته دفاع مقدس،یک دوره مسابقات تیراندازی باتفنگ بادی در روزنامه جام‌جم برگزارشد.این مسابقات از‌سوی روابط‌عمومی روزنامه جام‌جم و با همکاری هیات تیراندازی شهرستان اسلامشهر برگزارشد.
به‌مناسبت هفته دفاع مقدس،یک دوره مسابقات تیراندازی باتفنگ بادی در روزنامه جام‌جم برگزارشد.این مسابقات از‌سوی روابط‌عمومی روزنامه جام‌جم و با همکاری هیات تیراندازی شهرستان اسلامشهر برگزارشد.
کد خبر: ۱۴۷۶۷۱۳

کارکنان بخش‌های مختلف روزنامه جام‌جم در دو روز و در دو گروه بانوان و آقایان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دربخش آقایان ۵۲ نفر و در بخش بانوان ۱۳ نفر شرکت داشتند. در پایان، سه نفر توانستند در هر بخش به مقام اول تا سوم برسند. در بخش بانوان خانم‌ها‌ مژده مظهری، سپیده اشرفی و نوشین مجلسی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

در بخش آقایان نیز آقای مهدی رجبیان به مقام نخست رسید و آقایان بهرام حقانی و عبدالحسین عموری‌فر به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند. روز گذشته مراسم اهدای جوایز نفرات برتر این مسابقه با حضور مدیرعامل محترم روزنامه جام‌جم برگزار شد. دکتر مراد عنادی، مدیرعامل روزنامه جام‌جم هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را ایجاد حس وفاق و همدلی بین همکاران روزنامه و افزایش روحیه و نشاط آنها عنوان کرد.

از طرف دیگر، مدیر روابط عمومی روزنامه جام‌جم نیز اعلام کرد در ادامه سال جاری برای فاصله گرفتن همکاران از فضای کاری، قرار است مسابقات دارت و همچنین فوتبال دستی بین همکاران برگزار شود.کارکنان بخش‌های مختلف روزنامه جام‌جم در دو روز و در دو گروه بانوان و آقایان با یکدیگر به رقابت پرداختند. دربخش آقایان ۵۲ نفر و در بخش بانوان ۱۳ نفر شرکت داشتند.

در پایان، سه نفر توانستند در هر بخش به مقام اول تا سوم برسند. در بخش بانوان خانم‌ها‌ مژده مظهری، سپیده اشرفی و نوشین مجلسی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند. در بخش آقایان نیز آقای مهدی رجبیان به مقام نخست رسید و آقایان بهرام حقانی و عبدالحسین عموری‌فر به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم رسیدند. روز گذشته مراسم اهدای جوایز نفرات برتر این مسابقه با حضور مدیرعامل محترم روزنامه جام‌جم برگزار شد.

دکتر مراد عنادی، مدیرعامل روزنامه جام‌جم هدف از برگزاری چنین مسابقاتی را ایجاد حس وفاق و همدلی بین همکاران روزنامه و افزایش روحیه و نشاط آنها عنوان کرد.  از طرف دیگر، مدیر روابط عمومی روزنامه جام‌جم نیز اعلام کرد در ادامه سال جاری برای فاصله گرفتن همکاران از فضای کاری، قرار است مسابقات دارت و همچنین فوتبال دستی بین همکاران برگزار شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها