ببینید | نفوذ زمینی صهیونیست‌ها به لبنان بازهم شکست خورد

رزمندگان مقاومت نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرده و پس از به کمین انداختن آن‌ها، این نظامیان را تار و مار کردند.
کد خبر: ۱۴۷۶۳۳۵
تعداد بازدید : 0

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از درگیری مستقیم رزمندگان مقاومت با گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که از پشت یکی از مواضع نیروهای یونیفل عملیات نفوذ را به اجرا درآورده بودند خبر داد.

بر اساس این گزارش، رزمندگان مقاومت نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرده و پس از به کمین انداختن آن‌ها، به این نظامیان صهیونیست آسیب قطعی وارد کرده‌اند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت این گروه از نظامیان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی را پیش از رسیدن به پشت موضع نیروهای یونیفل در منطقه «اللبونه» هدف قرار داده‌اند.

وی افزود: مقاومت گروهی از نیروهای ویژه اسرائیلی را در اللبونه هدف قرار داد و تلفاتی مستقیم را به آنان وارد کرد. در حال حاضر جنگ‌افزارهای این نیروهای اسرائیلی در آتش می‌سوزد.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد: عملیات بزرگ مقاومت اسلامی به هلاکت و زخمی‌شدن شمار زیادی از این نیروهای ویژه اسرائیلی در اطراف اللبونه انجامید.

علاوه بر این منابع رسانه‌ای لبنانی اعلام کردند که این نظامیان متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی در پی موشک‌باران سنگین از سوی حزب‌الله لبنان پا به فرار گذاشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها