مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه؛

حساسیت های ایجاد شده در مورد ورزشگاه آزادی کرمانشاه بی مورد است

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: به جرائت می توانم ادعا کنم وضعیت ورزشگاه آزادی کرمانشاه از ۹۰ درصد استادیوم های کشور بهتر است اما متاسفانه حساسیت های بی موردی در خصوص آن ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۴۷۶۰۹۶

جام جم آنلاین؛ حسنی در بخش دیگری از سخنانش به انتقاد از داوری دیدار قبلی بعثت مقابل اریو اسلامشهر پرداخت و یادآور شد: هر کاری کردیم تا پیروز مسابقه شویم اما در نهایت حریف داور این دیدار نشدیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه افزود: تیم ما در مقابل آریو خصوصا در نیمه دوم بسیار عالی بازی کرد و حتی ۶ فرصت مسلم گلزنی را از دست داد اما داور با قضاوت بد خود تمرکز را از تیم بعثت گرفت.

وی گفت: داور مسابقه بدون دلیل ضربه پنالتی که توسط دروازبان ما مهار شده بود را تکرار کرد و باعث شد گل اول را دریافت کنیم، علاوه بر آن ۲ گل کاملا صحیح ما را هم مردود اعلام کرد تا عملا شیرازه تیم از هم پاشیده شود.

حسنی خاطرنشان کرد: همین قضاوت ضعیف داور باعث شد تمرکز بازیکنان ما کاملا بهم بریزد و علی رغم موقعیت های فراوانی که نیمه دوم ایجاد کردیم نتوانیم نتیجه را جبران و در نهایت مسابقه را واگذار کنیم در حالی که حق ما پیروزی بود.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه همچنین از حضور پرشور طرفداران بعثت در ورزشگاه اسلامشهر نیز قدردانی کرد و گفت: تعداد آن ها از طرفداران میزبان بیشتر بود و به خوبی بازیکنان ما را تشویق کردند که جای قدردانی ویژه دارد.

وی در ادامه به دیدار هفته آینده بعثت کرمانشاه مقابل مس کرمان هم اشاره کرد و گفت: هیچ دیداری در لیگ آزادگان ساده نیست و این مسابقه هم قطعا دیدار دشواری برای دو تیم خواهد بود اما هواداران مطمئن باشند فقط برای پیروزی و به میدان می رویم و به چیزی جز کسب ۳ امتیاز فکر نمی کنیم.

حسنی با دعوت از هواداران تیم بعثت و مردم کرمانشاه برای حضور در ورزشگاه، گفت: امیدوارم با حضور پرشور تماشاگران خانم و اقا سومین پیروزی خانگی این فصل خود را جشن بگیریم و به رده های بالای جدول صعود کنیم.
تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته پنجم لیگ آزادگان با کسب ۷ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و مس کرمان روز چهارشنبه هفته جاری ۱۸ مهر از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی کرمانشاه آغاز می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها