تغییر معادلات در ۷ اکتبر   
حسن هانی‌زاده در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی در یادداشتی برای جام جم آنلاین مطرح کرد

تغییر معادلات در ۷ اکتبر   

حمله حزب‌ الله با موشک «فادی۱» به پایگاه «رامات دیوید» صهیونیست‌ها

حزب‌ الله لبنان علاوه بر حمله با موشک فادی ۱ به پایگاه رامات دیوید رژیم صهیونیستی، دو مرحله تلاش اشغالگران را برای نفوذ به شهرک العدیسه خنثی و یک تانک مرکاوای آنها را در شهرک مارون منهدم کرد.
کد خبر: ۱۴۷۵۷۳۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از المنار، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه از حملات بامدادی و صبحگاهی به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاهای جنوب لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۰۱:۵۰ بامداد به وقت محلی با تلاش دوباره نظامیان اشغالگر برای حمله و نفوذ به شهرک «العدیسه» پس از حمله ناکام شبانگاهی به اطراف این شهرک، مقابله کردند.

رزمندگان مقاومت همچنین ساعت ۰۲:۱۵ بامداد امروز تجمع نظامیان صهیونیست را در دو شهرک صهیونیست‌نشین «کفریووال» و «کفرگلعادی» هدف حمله موشکی قرار دادند.

حزب الله ساعت ۰۲:۲۰ هم تجمع نظامیان اشغالگر را در منطقه «خله عبیر» در شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داد.

رزمندگان مقاومت لبنان ساعت ۰۷:۰۰ صبح نیز تانک مرکاوای اشغالگران را هنگام پیشروی به سمت بلندی‌های اطراف شهرک «مارون» با موشک هدایت شونده و مستقیما هدف قرار داده و سرنشینان آن را زخمی کردند و یا به هلاکت رساندند.

حزب الله ساعت ۱۰:۳۰ هم پایگاه «رامات دیوید» ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک «فادی ۱» هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده است که از ابتدای آغاز نبرد زمینی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی، شش تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها