جنبش مقاومت اسلامی حماس:

آتش‌ افروزی دشمن صهیونیستی خودش را می سوزاند

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد: آتشی که رژیم اشغالگر به دنبال برافروختن آن در منطقه است، تنها این رژیم را به آتش خواهد کشید.
کد خبر: ۱۴۷۵۴۰۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس بیان کرد: جنایات دشمن صهیونیستی در نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی در مراکز اسکان آوارگان هرگز نمی‌تواند ملت و مقاومت فلسطین را تسلیم کند.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایات وحشیانه بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف نوار غزه از جمله بمباران وحشیانه خانه‌های فلسطینیان در شرق خان یونس در جنوب این باریکه و حملات جنایتکارانه به مدرسه مسقط و مرکز ایتام الأمل که آوارگان فلسطینی در آن اسکان یافته‌اند و طی آن حدود ۸۰ نفر به شهادت رسیدند، در ادامه سیاست‌های جنایتکارانه دشمن صهیونیستی صورت می‌گیرد که قتل و کشتار حداکثری فلسطینیان را در چارچوب نسل‌کشی در نوار غزه از حدود یک سال قبل در پیش گرفته است.

در بیانیه حماس آمده است: ما تاکید می‌کنیم که جنایات بی‌وقفه دشمن صهیونیستی تحت حمایت‌های آمریکا هرگز نمی‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف یا مقاومت را تسلیم کند. جنایات دشمن صهیونیستی تنها موجب اصرار هرچه بیشتر ملت و مقاومت فلسطین بر ادامه رویارویی با اشغالگران و بیرون راندن آنان از این سرزمین در مسیر تحقق خواسته‌های ملت از جمله آزادی و حق تعیین سرنوشت خواهد شد.

حماس خواستار تحرک فوری برای حمایت از غیرنظامیان فلسطینی و توقف جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین و ملت‌های منطقه و ممانعت از گسترش دایره جنگ و ویرانگری در منطقه شد.

این جنبش اعلام کرد: آتشی که رژیم اشغالگر به دنبال برافروختن آن در منطقه است، تنها این رژیم را به آتش خواهد کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها