تکمیل می‌شود...

کادوی ایرانی‌ها به صهیونیست‌ها در شب سال نوی عبری | موشک‌های ایرانی بر فراز بیت‌المقدس | سپاه: قلب اراضی اشغالی را هدف قرار دادیم

منابع عبری زبان اعلام کردند بیش از ۱۰۰ موشک بالستیک و کروز از ایران به سمت مرکز و جنوب اراضی اشغالی شلیک شده است.
کد خبر: ۱۴۷۵۲۳۶

تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

موشک‌های پیشرفتۀ ایران با موفقیت به مراکز موساد، شاباک و IDF ارتش اسرائیل اصابت کردند.

وزارت امور خارجه امشب در بیانیه‌ای اعلام کرد: در صورت لزوم برای اتخاذ اقدامات دفاعی بیشتر در جهت صیانت از منافع مشروع خود و دفاع از کیان سرزمینی و حاکمیتی ایران در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه نظامی و استفاده غیرقانونی از زور، آمادگی کامل داشته و در این زمینه تردیدی به خود راه نخواهیم داد.
تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که خواستار توسعۀ درگیری در منطقه نیست و از ایران می‌خواهد که حملات بعدی خود را متوقف کند.

تعداد بازدید : 0
نمایندگی ایران در سازمان ملل در پاسخ به سوال رسانه‌های آمریکایی پیرامون این‌که آیا ایران پیش از پاسخ، آمریکا را از اقدام خود آگاه کرده است یا خیر تصریح کرد: آمریکا هیچ اطلاعی پیش از پاسخ ما دریافت نکرده؛ اما پس از آن، هشدار جدی داده شده است.

بسم الله الرحمن الرحیم 
امت اسلامی جبهه بزرگ مقاومت وملت شریف ایران اسلامی 
پیرو اطلاعیه قبلی ، فرزندان شما در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی طبق وعده هایی که مسئولان جمهوری اسلامی و فرماندهان نظامی داده بودند ؛ با کمک سایر نیروهای مسلح طی عملیات وعده صادق 2 با رمز یا رسول الله (ص)
مراکز راهبردی در داخل سرزمین های اشغالی را با موشک های ساخت فرزندان ایران اسلامی مورد هدف قرار دادند.
در این عملیات برخی از پایگاه های هوایی و راداری ؛ مراکز توطئه و طراحی ترور علیه رهبران مقاومت به خصوص شهید دکتر اسماعیل هنیه و رهبرحزب الله لبنان شهید حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و فرماندهان نظامی حزب الله ، مقاومت اسلامی فلسطین و فرماندهان سپاه پاسداران مورد اصابت قرارگرفتند.
 علی رغم اینکه این منطقه با پیشرفترین و پرحجم ترین سامانه های پدافندی محافظت می شد  90درصد شلیک ها با موفقیت به اهداف اصابت کرده  و رژیم صهیونیستی از تسلط اطلاعاتی وعملیاتی جمهوری اسلامی به وحشت افتاده است .
این عملیات در چهارچوب حق دفاع مشروع وبراساس قوانین بین المللی انجام گرفته وهرگونه حماقت دشمن به صورت ویرانگر وپشیمان کننده پاسخ داده خواهد شد.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

موشک‌های شلیک‌شده از ایران پایگاه‌هایی نظامی رژیم صهیونیستی را در اطراف تل‌آویو هدف قرار داده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: با توجه به وضعیت منطقه و حمله موشکی در راستای ایمنی پروازها، تمام پروازها در سراسر کشور تا ساعت ۱۰ صبح فردا (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) باطل اعلام می‌شود.

مردم کرمانشاه با دیدن موشک‌های انتقام ندای الله اکبر سر دادند.

تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0
 
تعداد بازدید : 0
 
تعداد بازدید : 0
 
تعداد بازدید : 0

متن بیانیه بدین شرح است:

ما حملات موشکی ایران را که در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی علیه دو ملت فلسطین و لبنان انجام شده است، تبریک می‌گوییم.

ما در جنبش مقاومت اسلامی (حماس) عملیات قهرمانانه‌ی شلیک موشک‌ها را که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مناطق گسترده‌ای از سرزمین‌های اشغالی انجام شده است، تبریک می‌گوییم. این عملیات در واکنش به جنایات مداوم اشغالگران علیه ملت‌های منطقه و به‌عنوان انتقامی برای خون شهدای قهرمان امت ما، از جمله شهید مجاهد اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله، و شهید سردار عباس نیلفروشان، صورت گرفته است.

ما تأکید می‌کنیم که این پاسخ شرافتمندانه ایران، پیامی قوی به دشمن صهیونیستی و حکومت فاشیستی آن است، در راستای مهار و بازدارندگی تروریسم آن‌ها. جنایات، تکبر و نقض قوانین بین‌المللی و اصول انسانی از سوی این رژیم، از هر حد و مرزی فراتر رفته است.

ما افتخار و قدردانی خود را از برادران‌مان در جمهوری اسلامی ایران ابراز می‌کنیم و از ایستادگی آن‌ها در برابر تکبر افسارگسیخته‌ی رژیم صهیونیستی و حمایتشان از ارزش‌های عدالت و مظلومیت ملت فلسطین و ملت لبنان و منافع عالی امت، که به پایان اشغالگری و مهار دشمن صهیونیستی فاشیستی می‌انجامد، سپاسگزاریم.

ما از تمامی کشورها، ملت‌ها، احزاب و تمامی نیروهای امت عربی و اسلامی می‌خواهیم که در برابر جنایات صهیونیستی و پروژه‌ی توسعه‌طلبانه و تجاوزگرانه‌ی صهیونیستی که همگان را هدف قرار داده، صف واحدی تشکیل دهند و به هر وسیله‌ای برای آزادسازی سرزمین‌ها و مقدسات ما از ناپاکی اشغالگران فاشیستی تلاش کنند.

بنا بر اعلام منابع آگاه اطلاعیه‌های منتشر در فضای مجازی منتسب به نهادهای امنیتی که در آن به نحوی شرایط را جنگی نشان داده است جعلی و در راستای عملیات روانی معاندین می‌باشد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین عملیات شلیک موشک توسط ایران به سوی سرزمین‌های اشغالی را که در پاسخ به حملۀ صهیونیست‌ها علیه دو ملت فلسطین و لبنانی بوده را تبریک می‌گوید.

تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

شبکه تلویزیونی النجبا عراق اعلام کرد، که در حمله موشکی ایران مقر موساد به طور کامل ویران شد.

تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

سی‌ان‌ان به نقل از منابع اسرائیلی نوشته کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در پناهگاه اضطراری در قدس حضور دارند.

تعداد بازدید : 0
کانال ۱۳ اسرائیل: نتانیاهو به همراه تعدادی از وزرا در یک مکان مستحکم زیرزمینی در بیت المقدس بودند.
خبرنگار هاآرتص نوشت: در کنار حمله موشکی ایران جنگ سایبری را هم علیه اسرائیل در  دست اجرا دارد.
 
وی مدعی شد که پیامک‌هایی جعلی به گوشی اسرائیلی رسیده است که به آنها خبر می‌دهد، حمله هوایی به پایان رسیده و می‌توانند از پناهگاه‌ها خارج شوند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: تنها تعداد اندکی از موشک‌های ایران را رهگیری کردیم
 
حمله موشکی ایران از نظر تعداد موشک‌ها و گستره شلیک آن بسیار گسترده بود.

ده ها موشک ایران به پایگاه هوایی «نواتیم» رژیم صهیونیستی در مرکز فلسطین اشغالی شلیک شد.

تعداد بازدید : 0


 تصاویر منتشر شده درشبکه های اجتماعی عرب زبان از داخل سرزمین های اشغالی نشان می دهد که موشک های بالستیک ایران به پایگاه هوایی نواتیم رژیم صهیونیستی که اسکادران جنگنده های راهبردی اف 35 در آنجا مستقر است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره): با توجه به شلیک های انجام شده پروازهایی که احساس کنیم نگرانی در خصوص آنها وجود دارد به مبدا باز می گردند یا اجازه تیک آف به آنها داده نمی شود.
 
فعلا پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه امام (ره) را متوقف کرده ایم تا زمانی اجازه پرواز صادر شود.

اعتراف سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: تنها تعداد اندکی از موشکهای ایران را رهگیری کردیم.

تعداد بازدید : 0

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این حمله، پیامدهایی خواهد داشت و با شرکا در حال رایزنی هستیم.
وی ادعا کرد در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهیم داد.
این سخنگو ادعا کرد که حمله موشکی ایران از نظر تعداد موشکها و گستره شلیک آن بسیار گسترده بود.

قیمت نفت در معاملات امشب بیش از ۳ دلار افزایش یافت و در کمتر از چند دقیقه هزینه آمریکا برای پر کردن ذخایر راهبردی‌اش را یک میلیارد دلار افزایش داد. 
 
هر بشکه نفت برنت با ۳ دلار و ۳۶ سنت افزایش ۷۵.۱۱ دلار فروخته شد و هر بشکه نفت خام آمریکا با ۳ دلار و ۳۸ سنت ۷۱.۵۵ دلار معامله شد. 
 
۳ دلار افزایش قیمت نفت در کمتر از چند دقیقه سبب شد تا آمریکا مجبور شود برای پر کردن ذخایر نفتش یک میلیارد دلار بیشتر هزینه کند. 
تعداد بازدید : 0
 
تعداد بازدید : 0

وزیر حمل و نقل عراق از بستن حریم هوایی عراق در پی حمله ایران به رژیم صهیونیستی خبر داد.

تعداد بازدید : 0
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد پیش از حمله ایران به رژیم صهیونیستی، بایدن جلسه‌ای فوری با «کامالا هریس» معاون و همچنین تیم امنیتی خود تشکیل داده است.
تعداد بازدید : 0
رسانه صهیونیستی اسرائیل هیوم: حریم هوایی اسرائیل بسته شده و پروازها به فرودگاه‌های جایگزین خارج از اسرائیل هدایت شدند.
نمایندگی ایران در سازمان ملل: پاسخ‌ حقوقی، منطقی و مشروع ایران به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن اتباع و منافع ایران و تعرض به حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت.
 
در صورت واکنش رژیم صهیونیستی و شرارت جدید، پاسخ‌ بعدی و ویران‌کننده به دنبال خواهد داشت.
تعداد بازدید : 0

روزنامه صهیونیستی معاریو گزارش داد که تنها طی نیم ساعت بیش از ۴۰۰ موشک از ایران به سوی اسرائیل شلیک شد و صدای انفجار در سرتاسر اسرائیل شنیده می‌شود. 

تعداد بازدید : 0

رسانه عبری زبان: بیش از ۴۰۰ موشک هایپرسونیک در کمتر از ۱۰ دقیقه به اسرائیل رسیدند.

سپاه پاسداران: عملیات حمله به اسرائیل با پشتیبانی ارتش و وزارت دفاع درحال انجام است

تعداد بازدید : 0
در پی موشک‌باران گسترده و بی‌سابقه اسرائیل توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم مناطق مختلف تهران با حضور در بالای پشت‌بام‌ها فریاد تکبیر سر می‌دهند.
 
آنچه تاکنون صورت گرفته موشک‌باران بی‌سابقه صهیونیست‌هاست. موشک‌های بسیاری به تل‌آویو رسیده‌اند. به نظر می‌رسد اکثریت قریب به اتفاق موشک‌ها از نوع بالستیک باشند.
 
تصاویری که از آسمان تل‌آویو مخابره شده نشان می‌دهد که بسیاری از موشک‌ها را صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند رهگیری کنند و دسته دسته به اهداف اصابت می‌کنند.
رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از موشک‌های شلیک‌شده از ایران به ساختمانی در شمال تل‌آویو برخورد کرده است.
 
در نیم ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است.
تصاویر زنده آسمان تل‌آویو و برخی دیگر از شهرهای اسرائیل اشغالگر نشان دهنده آن  است که حجم گسترده‌ای از موشک‌ها برای تنبیه قاتل‌های صهیونیست روانه این سرزمین‌های اشغالی شده است.
این تصاویر زنده موارد بسیاری را ضبط کرد که موشک‌ها به اهدافی اصابت می‌کنند و سیستم پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن آنها عاجز  است. 
تعداد بازدید : 0
تاکنون ده‌ها اصابت در همین تصاویر زنده دیده شده است.
تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

موشک‌های ایرانی بر فراز بیت المقدس | شلیک بیش از ۱۰۰ موشک از ایران به اراضی اشغالی

رادیو اسرائیل گزارش داد که یکی از موشک‌های شلیک شده از ایران به ساختمانی در شمال تل‌آویو برخورد کرده است.

رادیو رژیم صهیونیستی گزارش داد که یکی از موشکهای شلیک شده از ایران به ساختمانی در شمال تل اویو برخورد کرده است.رادیو اسرائیل همچنین گزارش داده که در نیم ساعت گذشته بیش از 200 موشک از ایران به سمت اسرائیل شلیک شده است.پیش از این رسانه های غربیگزارش داده بودند که چند پایگاه هوایی و جاسوسی و اطلاعاتی اسرائیل هدف حملات موشکی ایران خواهد بود.جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه شنبه با صدها موشک بالستیک سرزمینهای اشغالی را هدف قرار داده است.

تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

تصاویر زنده آسمان تل‌آویو و برخی دیگر از شهرهای اسرائیل اشغالگر نشان دهنده آن است که حجم گسترده‌ای از موشک‌ها برای تنبیه قاتل‌های صهیونیست روانه این سرزمین‌های اشغالی شده است.

تعداد بازدید : 0


این تصاویر زنده موارد بسیاری را ضبط کرد که موشک‌ها به اهدافی اصابت می‌کنند و سیستم پدافند هوایی رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن آنها عاجز است.
تاکنون ده‌ها اصابت در همین تصاویر زنده دیده شده است.

تعداد بازدید : 0
تعداد بازدید : 0

با آغاز حمله موشکی ایران، آژیر خطر در سراسر اراضی اشغالی به صدا درآمده و میلیون‌ها صهیونیست به پناهگاه‌ها فرار کردند.

موشک‌های ایرانی بر فراز بیت المقدس | شلیک بیش از ۱۰۰ موشک از ایران به اراضی اشغالی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها