پیام سرنوشت ساز

رهبر انقلاب امروز در پیامی سرنوشت ساز را خطاب به همه بشریت، جوامع اسلامی و آزادیخواهان جهان صادر کردند.
رهبر انقلاب امروز در پیامی سرنوشت ساز را خطاب به همه بشریت، جوامع اسلامی و آزادیخواهان جهان صادر کردند.
کد خبر: ۱۴۷۴۶۹۲
نویسنده عبدالله سهرابی سفیر پیشین ایران در قطر

همگان می‌دانند که رژیم صهیونیستی در ادامه ناکامی‌های خود از خاموش کردن صدای مردم مظلوم غزه و همچنین محور مقاومت خوی درندگی خود را بیش از پیش نشان داد. از سویی دیگر این واماندگان در جنگ میدانی در رزم با نیرو‌های محور مقاومت در حوزه غزه روش‌هایی دیگر سبعانه‌ای را در پیش گرفتند که چهره جنایتکارانه آن‌ها را در بین مردم جهان آشکارتر کرد.

امروز در اذهان عمومی رژیم اشغالگر قدس دیگر جایگاهی ندارد و ما در مسابقات المپیک دیدیم زمانی که یک ورزشکار اسرائیلی یا نام رژیم صهیونیستی از تربیون‌ها اعلام می‌شد موجی از تنفر و انزاجار براه می‌افتاد. رژیم که شاید تا دیروز به واسطه مظلوم نمایی‌های رسانه‌ای خود تصور می‌کرد که جایگاهی در بین ملت‌ها دارد بعد از عملیات طوفان الاقصی و مقاومت خستگی ناپذیر رزمندگان محور مقاومت و واکنش جنون آمیز این رژیم سفاک همه اعتبار نداشته خود را از دست داد و دیگر وجاهتی برای این رژیم باقی نماند. 

بدیهی است که مقامات رژیم صهیونیستی اگر به دادگاه وجدان خفته خود مراجعه کنند بخوبی درمی یابند که نتیجه اقدامات آن‌ها چیزی جز بی آبرویی برای این نظام سیاسی باقی نگذاشته است. 

در جریان مقاومت رزمندگان حماس و حزب الله، رژیم صهیونیستی شکست‌های زیادی را متحمل شده و چاره‌ای ندارد که با فضاحت صحنه را ترک کنند.

در چنین شرایطی و با توجه به تشدید جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه و لبنان، رهبر انقلاب اسلامی پیام بسیار مهمی را صادر کردند و مخاطب این پیام سرنوشت ساز همه کشور‌های دنیا هستند.

رهبر انقلاب چندی پیش در جریان دیدار با میهمانان داخلی و خارجی شرکت کننده در کنفرانس جهانی وحدت ضمن اشاره به این نکته که ما از برخی از سران کشور‌های عربی ناامید هستیم بر این نکته تاکید کردند که حمایت از مردم فلسطین وظیفه همگانی است.


امروز با صدور این پیام حجت بر همه جهانیان و جوامع و ملت‌های اسلامی تمام است و همه آزادیخواهان باید به صورت هماهنگ و یکپارچه و تحت هر شرایطی باید در کنار مقاومت با محوریت حزب الله بپاخیزند و در همه عرصه‌ها چه در صحنه بین المللی سیاسی و چه برای نزدیک کردن فاصله میدان و دیپلماسی و با استفاده از رسانه‌های و شبکه‌های مجازی و فضا‌هایی که امروز در اختیار همگان است از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنند و به حمایت از جریان مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها